• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

mom2012 skrev 2016-03-06 13:40:23 följande:

Inga problem hoppas jag? 14 mars är ju snart (även om tiden går väldigt långsamt när man är i den fasen själv).

Jag har mycket smärtor till och från. Var först orolig för ett X. Men det kommer i samband med tarmtömning så det är säkert bara mina förstorade äggstockar som gör ont.

Vi fick se en liten hinnsäck med en gulekropp i tisdags. Så det verkar positivt iaf. :)
  • Libra1
    Kajo skrev 2016-03-12 16:03:02 följande:

Ni som plussat; slutade ni med crinone på testdagen?

Jag tar Lutinus fortfarande och är idag i vecka 7+5. Är lite äldre samt har fått något missfall. Ska sluta vid nästa VUL den 22 mars.
  • Libra1
    mom2012 skrev 2016-03-18 10:16:40 följande:

Jag är "på G" hoppas jag. Planen är att göra FET ÅF I april på min ägglossning då, alt. en homronstimulerad ÅF så fort jag fått min mens i April börjar jag I så fall med hormone. Då sker ÅF I början av maj.
    Jag har så svårt att bestömma om jag ska göra ÅF I naturlig cykel eller hormonstimulerad. Alla dessa beslut Skäms

Svåra beslut ja. Ett stort lycka till i alla fall. :)
  • Libra1

Idag är det vecka 10 och dags för vårt sista VUL. Jag är så nervös så jag inte vet om jag vågar gå dit. Hjälp!!!

• Libra1
    MålaMittHjärta skrev 2016-04-11 14:31:19 följande:

Här flyter allt på, ska göra glucosbelastning på fredag och 82 dagar kvar, kan inte riktigt fatta det än att lillebror kommer i sommar :)

Håller tummarna att KUB ska gå bra :)

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
    Tack! Hoppas det går bra för dig med. :)
  • Libra1
    mom2012 skrev 2016-04-11 14:58:48 följande:

Lycka till på KUB Libra! Innebär det att du är kring v.14 nu då?

Jag går in i v13 imorgon. :)

Ett stort lycka till med FET. Bra att du får progesteron. Jag tog Lutinus till v10.
  • Libra1
    CB1982 skrev 2016-04-11 18:41:43 följande:

Hej!

Jag har inte skrivit här på länge, fick missfall i somras och gjorde efter en paus ny behandling ijanuari.

Det lyckades och är nu i v 13, går in i v 14 på fredag och då ska jag även till mödravården och senare på dagen gå på kub testet.

Nervös inför kuben, rädd för att det ska visa att hjärtat slutat slå som i somras.

Dom har varit otroligt stöttande på Nordiv och jag fick komma på ett extra ultraljud i v 11.

Vill sända mina lycko önskningar till er som ska påbörja en ny eller är i en pågående ivf behandling <3

Då ligger vi väldigt lika. Jag går in i v13 imorgon. Ett stort lycka till på KUB. Jag är också orolig. Men fick också se och höra hjärtat slå i v11.
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö