Nordic IVF Center Malmö
Vi har inte ens sex när jag är gravid. Just för att inte göra någon skada. Så olika man tänker. :)
Vi har inte ens sex när jag är gravid. Just för att inte göra någon skada. Så olika man tänker. :)
Har man haft upprepade missfall så bör man undvika sex. Så därför tänker jag att det inte är bra. Har man kämpat i snart 5 år så gör man allt för att det ska gå vägen. :)
Tyvärr känner jag också så. :-/
Vi ska inte bli ovänner i tråden. Men man kan försöka tänka sig för. De flesta av oss är väldigt sköra. Har kämpat länge och förlorat mer än vunnit. Man tar lätt illa vid sig. Jag tog t ex väldigt illa vid mig av ett inlägg du skrev i februaritråden. :-/ Men vi är alla olika.
Edison: Lycka till! Vi går också till Sven. Tråkigt att ni blivit dåligt bemötta på RMC.
Åh nej! Vi skulle ju ha Sven. Vad tråkigt! Tror inte vi hinner med ett försök i mars. :-/
Edison: Vad skönt att ni tyckte det kändes bra. Ett tips är att använda sig utav bruttolöneavdraget om ni kan. Då sparar man några slantar. :)
Vad smidigt att få allt via jobbet.
Angående medicinerna annars så har man ett högkostnadskydd på Apoteket på 2200:-.
Det är lite olika från gång till gång med VUL. Mellan 1-3 ggr har jag varit med om. Beror på hur äggen växer. Oftast räcker det med en gång.
Vi kommer också att köpa ett 3-pack direkt. Resonerar likadant. :)
Då kanske vi kör igång samtidigt! :)