• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Edison: Jag har inte riktigt förstått varför man gör vilket protokoll egentligen. Sven sa att man kunde få ut något färre ägg med korta än med långa. Fast då tänker jag spontant bättre kvalitet. Men det stämmer säkert inte. De gör nog hellre det långa om man är lite äldre. På RMC iaf. De verkar resonera olika. Jag mår så dåligt av sprayen så då tyckte Sven att vi skippar den. :)

• Libra1

Moolie: Vissa kan verkligen inte säga rätt saker. :-/ I början är där bara en gulekropp som embryot lever på. Moderkakan tar över runt v10. Ladda ner någon app och följ. Det är roligt! :)

• Libra1

Tack för tummarna!

Moolie: Ja! Menade dig. Sorry! 4+1 idag då, vecka 5. :)

• Libra1

Edison: Det blir april för oss också. Börjar antagligen med sprutorna i v14. :)

• Libra1

Edison: Tack! Känner mig lite nervös nu.

Jag tänkte också mars först men det är nog dumt att ha för bråttom för vår del. Vi ska försöka hinna med en liten resa också. :)

• Libra1

Hej! Nu är jag hemma igen. Det gick jättebra och jag känner mig redan lite bättre. Jag skrev i bloggen precis om min dag och la upp lite roliga bilder. :P

• Libra1

MissKS: Välkommen hit och lycka till! :)

Själv har jag helt ok erfarenheter av RMC. Krystof är en av mina favoriter. Även om han är lite stel. Jag fick t om honom att skratta sista gången. De ni! :)

Glöm inte uppdatera i den här tråden också hur allt går. :)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö