• ITM

Nordic IVF Center Malmö

Tänker på er Libra1. Kram
    2014bebis åh spännande äp på tisdag, kommer gå kanon!

• ITM

Nassa skönt att det går åt rätt håll!

Det är inte jag som gjort äp idag utan
    2014bebis... Jag börjar med sprutor den 27/5 igen.

2014bebis hur har de gått idag?

• ITM

Kom ihåg de räcker med ett som ser perfekt ut det kan vara DET ägget som verkligen stannar i 9 månader. Håller tummarna

• ITM

Åh 2014bebis jag vet att inga ord i världen räcker till men stor stor varm kram till er! Hoppas ni kan njuta av sommaren o komma tillbaka för ännu en kamp! Kram

• ITM

Hej på er! Hur är de i sommarvärmen?

Undrar om det är någon här inne som blivit sjukskriven av läkare för att det så pass psykiskt påfrestande med behandlingen?
    Trevlig helg!
    Kram

• ITM

Åh Nassa skönt att vara igång igen.
    Jag hade tänkt berätta för min chef inför denna gången men då det skurit sig totalt mellan oss kan jag helt enkelt inte berätta. Så jag kommer vara hemma nu i en vecka och sedan hoppas på en sjukskrivning. Till saken hör oxå att jag mår dåligt över att en nära släkting kommer att gå bort i cancer i sommar så det är mycket som ligger på mina axlar. Nu kanske ni tänker vänta med ivf, men jag önskar att hon ska veta att vi väntar smått innan hon går bort...

• ITM

Varit på Nordic idag. Sprutstart på fredag. :)

Blev väääldigt konfunderad men samtidigt glad över en sak. Jag har ju gjort 4 fet på RMC och 1 ET på Nordic som alla misslyckades, varje gång har jag börjat blöda ca en vecka innan td. Jag tog upp de på rmc o undrade om jag inte behövde mer hormoner nej fick jag till svar IOM att slemhinnan är tjock så är de fullt tillräckligt...
    Idag när vi bestämt sprutstart så kommer jag på detta o nämner de för Pia. Hon sätter båda händerna framför ansiktet o säger oj oj oj. Då måste du absolut ha extra hormoner efter äp.... Oj säger jag vilken lättnad att det finns något nytt att göra inför detta försöket men är ändå konfunderad över att INGEN på rmc tagit till sig detta o tänkt på de under alla 4 feten.

• ITM

Libra1 jag skulle antagligen få ovitrelle som man skulle ta efter ett speciellt schema efter äp. Viktigt var bara att man inte var överSt..,

Åh Nassa då går de framåt för dig. Härligt.
    Jag startar med sprutor på fre vul på Tors

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö