Nordic IVF Center Malmö
Hjärnsläpp.... Blandad menopur behöver väl inte vara i kylskåp?
Hjärnsläpp.... Blandad menopur behöver väl inte vara i kylskåp?
Nassa hur har de gått?
Nassa Gud så bra nu håller jag mina tummar.
Edison jag går o får akupunktur inför detta försöket. Känns skönt att testa något nytt. Idag var jag där för 3:e gången och min kropp var mycket lugnare. Jag går hos en kvinna utanför Kristianstad i Rinkaby
Hon fick en smärre chock när jag sa första besöket att jag skulle vidare ner till Malmö o antagligen starta behandling samma dag. (Jag är inte så påläst själv om detta)
MEN när jag var där idag så var hon helt chockad hur bra min kropp svarat på
Beh. Hon mäter med en apparat o min kropp var i bättre balans idag.
Innan ville hon jag skulle komma efter varje vul fram till äp men efter idag ville hon träffa mig på vägen hem från äp.
Hon sa att de brukar ta 3 gånger innan kroppen "lugnar" sig.
Allt såg bra ut idag så de blir äp på onsdag och återföring på måndag;)
De gick bra idag 7 ägg fick de ut. Men jisses vad de skiljer sig från gång till gång på äp. Första gången var jag jätte dålig o hade jätte ont efteråt, förra gången mådde jag prima denna gången har jag rätt ont kan jag säga :/
Nu håller vi tummarna, fick en tid för återföring på fredag men antagligen blir de måndag....
Nassa hur mår du?
Hur är det med er andra?
Kram
Missks åh vad intressant. Måste kolla.
Fick ut 7 ägg igår. Ringde kliniken nu 2 var övermogna 1 omoget, 3 fint befruktade och det sista trodde de skulle "ta" sig under dagen. De blir återföring imorgon.
Tack MissKS vet faktiskt inte vem som ska återföra....
De gick bra. Fick tillbaka ett jätte fint 4celligt 2 dagars. De andra 2 skulle odlas vidare för ev frysning.
Är de någon som vet hur lång tid efter återföring ett tvådagars embryo fäster?
MissKS förstår din oro men ge inte upp.
Kram
Libra1 tack för bra länk. Om
Allt går enligt plan ska de fästa någon gång mån-Tors denna veckan. Hoppas hoppas
Sindyrella1983 välkommen hit. Sven är underbar han svamlar lite men är så kunnig.
Vi hade honom både på äp och återföring denna gången och har ger sådant lugn samtidigt som han kan skoja lite oxå!