LESS på ofrivillig barnlöshet? Skriv av dig!
Hej tjejer!! Vad "roligt" att se en sån här tråd!! Läst lite bara men känner med er alla. Kan starta med att säga att mitt alias är väldigt påhittat och jag är inte en bitter "ung 89a" som kämpar. Jag är äldre och snart har vi försökt i fem år. Jag har ett barn sedan innan. Och många gånge har folk skrivit och ifrågasatt "hurfan jag kan sitta å tycka synd om migsjälv över att inte få syskon, jag ska fan va glad över att jag iaf fick en" Detta gör vansinnigt ont. Jag älskar min sambo så otroligt mycket och han är världen bästa extrapappa. Att inte "kunna" skapa ett barn ihop gör så ont. Och vi hittar inget "fel".... Jag har börjat ge upp. Jag av alla som är envisast på jorden orkar inte längre försöka. Tre fulla ivf försök utan ett enda +. Månader av fruktlösa försök hemma med diverse läkemedel eller kurser. Miljoner äl test och blanka gravtest senare. Ca 60månades försök som slutat med blod. En lång sjukskrivning av utmattningssyndrom. Litervis med tårar... Ett kraschat sexliv Jag kan inte säga "jag ger upp" men jag tänker det ibland. Tyvärr. Men jag vet att jag skulle sitta där då jag är 40+ och istället för världens envisase vara världens bittraste. Kram till er alla starka tjejer