Jag är bara jag skrev 2014-12-16 17:37:24 följande:
Inte skrivit på länge,men nu är jag så arg så jag måste få skriva av mig! Inte nog med att 4.e- fatta alltså 4.e! -ED:n misslyckades idag så får jag flera korkade och mindre genomtänkta svar på en sajt jag är med. "Ge upp" var den första-jo,det är lika med garanterat INGA barn eftersom jag inte kan bli spontant gravid! Samma person sa också att planerar man blir man inte heller gravid för man blir bara gravid om kroppen vill. Jaså?! Senaste urbota korkade kommentaren-första gången för just mig- var klassikern: köp en hund! "Det har hjälpt många, då kommer bebisen som ett brev på posten". Gah!!!!!!!! Jag sliter snart mitt hår- är folk överlag så här korkade? Tänk en sekund innan du kläcker ur dig nåt som bevisar hur korkad du egentligen är tack!
Beklagar verkligen
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
! Fy satan va dumt sagt (skrivet),hur kan man vara så korkad??? Skaffa en hund,fy så korkat! Blir så arg när folk kläcker ur sig utan att tänka sig för.... sårar mer än gör nytta,så kan dom bara vara tyst istället.
Sköt om dig! Kramar!