• k girl

killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?

Får alltid en klump i magen när jag läser sådana här diskussioner. Varför uttrycka sig nedsättande om motsatsen för att man råkar föredra något av det? Hälsar den slanka kvinnan med förhållandevis stor byst.

Små bröst är fantastiskt vackert, TS. Och Broken Arrow är en mycket klok man.

• k girl
    Anonym (mini) skrev 2014-01-07 07:39:36 följande:

Information bara, det första som försvinner när en kvinna bantar är tuttarna. En kvinna tappar vikt uppifrån och ner, börjar med armar, axlar, tuttar, fortsätter med mage och midja för att sist tas på rumpa och lår. Ironiskt va?
    Det är nog individuellt... Jag går ner i storlek på byxorna först.
  • k girl
    beli skrev 2014-01-07 10:31:47 följande:
    Behåll de små brösten, säger jag. Finns absolut ingen anledning att lägga sig under kniven!

Dessutom kan jag berätta att ju större bröst man har, desto svårare blir det att hitta kläder och bh:ar. Här i Norden är de allra flesta kläder designade för småbröstade, och det är sällan jag med min D-kupa hittar kläder. Jag skulle t.ex. gärna använda blusar, men det går inte eftersom jag aldrig kan knäppa dem över brösten. Så det får alltid bli elastiska t-shirts o.d. istället. Jag kan inte välja fritt bland utbudet. Och bh:ar ska vi inte tala om. Alla de roliga, fina bh:arna i olika färger finns mest i A och B. Har man C- eller D-kupa har man oftast bara några svarta eller vita bh:ar tt välja mellan, that's it. Jag är ganska klädintresserad egentligen och skulle gärna ha vissa plagg (raka skärningar, A-formade klänningar, bylsiga omlottströjor m.m.) men de funkar helt enkelt bara om man har A- eller B-kupa.

Visst, större kupa ser snyggt ut i urringningar. Men åtminstone här i Norden får man ju leta efter snygga urringade kläder med ljus och lykta...
    Jag har 65E/70D och jag har inte problem med kläder som sitter illa eller att hitta fina BH:ar längre... men jag hade mycket problem när jag hade 80D. Glöm inte att kupstorlekar är relativt omkretsen.
Svar på tråden killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?