• Lennypenny

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Hej.

vi søkte om UT 21/5-14.

Har fått brev om komplettering om vi kan sende mer om inkomst pga jeg er student.

Vi er gift (over 4 år) og har 2 små barn sammen.

Jeg har leilighet i Norge og har utbetalt ca 24.000 pr mnd og 8400 i boende inkl alt. Vil dette rekke?

måtte også svare på en frågeformular på flere sider. Sendte også med mange bilder.

Sendte brevet i dag. Tror ikke vi mangler noe nå.

Tror dere det vil ta lang tid på å få beslut?

enhet er BODEN.

Takk for svar.

er UT enligt Svenske regler

• Lennypenny

Han hadde Schengen visum. Så han har bodd her med oss hele tiden.

Søkte først upphållskort, men det var feil.

Men vet du hvor lang tid etter komplettering for å få et beslut ?

• Lennypenny

Dere som har kompletterat efter noen måneder ( i vårt tilfelle 10 mnd), hvor lenge efter fikk ni ett beslut?

• Lennypenny

Hej

Min mann hadde tlf-intervju idag. Skulle få et beslut innen 2 uker.

Søkte 21/5-14.

Hvordan går det med dere andre?

• Lennypenny
    jessib skrev 2015-05-06 19:54:05 följande:

Haha var tvungen att googla att uker=veckor, vad roligt! Ger oss andra hopp om beslut inom ett år även med komplettering osv :)

Hehe, så får du lært litt Norsk også

Tror de fleste får svar innen 1 år. Krysser fingrene for det

har du fått beslut?
  • Lennypenny

Vi søkte 2014-05-21. 1 år siden.

Fikk handläggare i mars. Måtte kompletter. Gjorde dette raskt. Hadde tlf intervju 6.mai. Da sa hun at vi skulle få et beslut innen ca 2 uker. Ingen beslut ennå.

!Sendt mail, men hun kunne ikke si når vi får beslut.

Vil gjerne planlegge sommeren, og min mann får ikke reise ut fra Sverige :( Eller da kommer han ikke inn igjen, før beslutet er fattet.......

Trøtt av migrationsverket nå.

Flere som venter? :(

• Lennypenny
    Ellaa skrev 2015-05-26 06:05:51 följande: