• david0933

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

HEJ!
    min fru hade sin intervjuv i iran för några månader sen, mycket dåligt ambassad och otrevligt ska ni veta.. och spec de som inte är ifrån iran..

• david0933

Hej!
    Min handläggare är helt otrolig..och ja känner att han har lagt mitt ärende i nån hög o vill inte besluta.Fast än allt är komplett,frugan har gjort intervjuv för 3 månader sen..Hur kan jag komma i kontakt med teamledaren eller maila den..?? 
    Kan nån hjälpa mig jag börjar bli galen snart...:( :( ja orkar inte längre..
    Nån ide eller tips va ja kan säga till min handläggare för att han ska känna att han ska gö nå beslut??
    Hur kan ja JO-anmäla dom'?
    tack för svar.

• david0933
    Anonym (Vi väntar Beslut!!!) skrev 2015-04-20 00:45:07 följande:

Min handläggare är helt otrolig..och ja känner att han har lagt mitt ärende i nån hög o vill inte besluta.Fast än allt är komplett,frugan har gjort intervjuv för 3 månader sen..Hur kan jag komma i kontakt med teamledaren eller maila den..?? 

Kan nån hjälpa mig jag börjar bli galen snart...:( :( ja orkar inte längre..

Nån ide eller tips va ja kan säga till min handläggare för att han ska känna att han ska gö nå beslut??

Hur kan ja JO-anmäla dom'?

tack för svar.

Hej David0933

Var ligger erat arände?

Hej!
    Sundsvall ligger mitt ärende i..Rynkar på näsan
Svar på tråden Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid