Inlägg från: Anonym (Vi väntar Beslut!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vi väntar Beslut!!!)

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Hej alla vi väntar på beslut nu .. På ambassaden som handlägaren sa det var helt braa och .. Perfekt med bevis!!

Vårat arände ligger i Upsalla och .. Min fråga är har någon haft o göra med uppsala .. Hur hur långt tid det brukar ta .. Vi väntar för en vecka sen .. Någon som har lite info? :)

Vi hoppas inte långree än två veckor till nuuu :) önskar er bra tur

Hej!!

Jag väntar på beslut ,enheten i Uppsala

För 11 dagar sen , men vi har inte alls ringt än för att det blir bara värre om man håller på och störar dom varje dag eller varje 2-3 dagar , och man blir mer stressad med såå :( .. Jag tånker såå ..

Vi tänker o ringa dom på Måndag o se vad som händer med vårt ärende ..om vi är någonstans ..

Önskar er tur till alla .. Vi har redan vart på samma vägg men stress är inte alls braa .. :(

Ella

Ansökt!! 11 september 2014

Fick mail 08 february

Intervju 23 mars ...

Den handläggaren på ambassaden hade gödkönat mig på en sett men .. Det är Migration som bestämmar .. Vi tänker o ringa nästa vecka o see hur det går .. Kanske vi får lite info !!!

Hoppas det går fort bara .. I uppsala som jag hörde dom är så snälla och jobbar riktigt braa .. Vi får see ..

Önskar er tuuuur .. :) :) :)

18 dagar som vi väntar på beslut!!! :/

Någon som väntar på beslut ?

Hur långt har ni väntat ???

De säger att de har anställt 1000 personer och de verkligen måste ju gå fortare !!!

Hoppas alla er bra tur ..

Ella!!

Tack för info!

Hoppas det blir som du säger ... :) :) :)

Jag o min fru bjudar dig med Midagg om det blir såå ;) .. Vi bor i Borås :D ..

Stort grattiiss Ella!!! :)

Hoppas det går fort med allt nu ;)

Någon som har fått beslut senaste :/ ???

Kånns lite besvikelse när man väntar såå i stress :/

Ella!!

Jag tycker att din man skulle inte lyssna på den tjejen i konsullatet , men säg till din man att ta bevis som mycket som möjligt ..!!

De hade sagt lika på ambassaden till mig men jag tog allt möjligt med mig .. O det blev ännu bättre .. Eftersom jag hade visat så mycket beviss.. Det är ni som bestämmar men ,. Det är migrationsverkett som behöver den bevis inte Ambassaden .. !!!

Min handläggare är helt otrolig..och ja känner att han har lagt mitt ärende i nån hög o vill inte besluta.Fast än allt är komplett,frugan har gjort intervjuv för 3 månader sen..Hur kan jag komma i kontakt med teamledaren eller maila den..?? 

Kan nån hjälpa mig jag börjar bli galen snart...:( :( ja orkar inte längre..

Nån ide eller tips va ja kan säga till min handläggare för att han ska känna att han ska gö nå beslut??

Hur kan ja JO-anmäla dom'?

tack för svar.

Hej David0933

Var ligger erat arände?

Hej! Migrän,Donna ,Jessib,tratten

Vi är i samma båt men inget händer

Ansökt 11 september !

Intervju 23 mars

Noll information tills idag !!!

Vad är de som händer på migrationsverkett verkligen ???

De säger att finns massor asylsökande men senaste det är inte så mycket asylsökandes ?!!

Vad håller dom på med ???

Hej Mimmipigg!!

När din man var äsylsökande?

Åkte han tillbaka i sitt hemland frivill???

Svar på tråden Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid