• Harvey80

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Taget från flashbacks forum

Jag ringde de i veckan och de kallar just nu de som ansökt Jan-Feb 2015 på intervjuer och ligger på beslut för de som sökt Maj-N
  • Harvey80

taget från flashbacks forum hoppas det stämmer!

Jag ringde de i veckan och de kallar just nu de som ansökt Jan-Feb 2015 på intervjuer och ligger på beslut för de som sökt Maj-Nov 2014 beroende på komplexitet i ärendet.

Vi sökte UT i början av Feb 2015 och fick nu kallelsen för att boka intervju.

• Harvey80

nån som skickat in webansökan i februari 2015 som fått intervju mail än? vi ansökte 20 februari

• Harvey80

Jag och min fru ansökte 2015-02-20 väntar än på intervju mailet får se hur länge det tar vi ansökte från filippinerna och var med min fru i bangkok för två veckor sedan för att göra biometri bara för att spara lite tid.ja man kan göra före intervjun om man vill

• Harvey80

vi sökte 2015-02-20 och inget intervju mail än pratade med en 26 aug på migrationsverket han trodde dom skulle skicka ut för februari månad snart.han sa inom två veckor men han bara spekulerade

• Harvey80

ingen som hör nått? verkar inte hända nå just nu. väntar på intervju tid för feb månad

• Harvey80

intervju tid för frugan och dottern 24 september i Manila filippinerna.nån som har nån bra ide vad dem frågar om på intervjun?

och har nån erfarenhet om att söka förtur för att ens barn ska börja skolan?

• Harvey80

frugan och dottern hade sin intervju nu den 24 sep.lägg till i doc. gick på 51 min så tog inte länge

i väntan på beslut nu..

Svar på tråden Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid