Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid
Taget från flashbacks forum
Taget från flashbacks forum
taget från flashbacks forum hoppas det stämmer!
Jag ringde de i veckan och de kallar just nu de som ansökt Jan-Feb 2015 på intervjuer och ligger på beslut för de som sökt Maj-Nov 2014 beroende på komplexitet i ärendet.
Vi sökte UT i början av Feb 2015 och fick nu kallelsen för att boka intervju.
nån som skickat in webansökan i februari 2015 som fått intervju mail än? vi ansökte 20 februari
Jag och min fru ansökte 2015-02-20 väntar än på intervju mailet får se hur länge det tar vi ansökte från filippinerna och var med min fru i bangkok för två veckor sedan för att göra biometri bara för att spara lite tid.ja man kan göra före intervjun om man vill
vi sökte 2015-02-20 och inget intervju mail än pratade med en 26 aug på migrationsverket han trodde dom skulle skicka ut för februari månad snart.han sa inom två veckor men han bara spekulerade
ingen som hör nått? verkar inte hända nå just nu. väntar på intervju tid för feb månad
Min fru fick intervju brevet idag 2015-09-14 vi ansökte 20 feb 2015.
intervju tid för frugan och dottern 24 september i Manila filippinerna.nån som har nån bra ide vad dem frågar om på intervjun?
och har nån erfarenhet om att söka förtur för att ens barn ska börja skolan?
frugan och dottern hade sin intervju nu den 24 sep.lägg till i doc. gick på 51 min så tog inte länge
i väntan på beslut nu..