• ebuer

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Hej alle:))

Er det noen som har ansöken i västerås???

• ebuer

Hej miss honey

Min mann også var på intervju den 30 april. Vi også har ikke fått händlaggare enda. Har du fått informasjon om hvor lenge du skal vente eller når får du en händlaggare??

• ebuer

Hej Ella:)

Kan min mann komme å besøke meg i Sverige med besøksvisum??? Vet du noe om det??

• ebuer

Hej miss honey

Vi har ringt migrationverket 2 dager siden og de sa at händlaggaretiden er ca 11 måner og beslutt fattas er ca 14-16 måneder. Jeg skjønner ingenting, vi får forskjellige svarer hele tiden. Noen sier ca. 9 noen sier ca 14. Vi er så lei av at vi ikke får en onkli svar. Tror du at vi får beslutt i desember??

• ebuer

Hej miss honey

Helt enig med deg, vi stresser mye det er så vanskelig å være uten hverandre. Det gjør vi nesten hver uke men vi får ikke noe spesielt svar. Så håper jeg at vi får ett onkli svar fort som mulig

• ebuer

Hej donna95:))

Vi har ansøkt i 24/10 og ansöken vår ligger i västerås. Min mann var på intervju 30 april og vi har ikke fått händlaggare enda. Jeg ringte migrationsverket og de sa at ventetiden er mellom 14-16 måneder, men de fleste får beslut mellom 8-12 måneder.

• ebuer

Hej :))

Når mannen min logger inn på migrationsverket, det står en melding. Det er dette meldingen:

The persons with booking

Schedule an appointment for visit at the Swedish mission abroad in KÅLLERED.

Kan det betyr at vi har papirene vår i Kållered???

• ebuer

Hej Ella

Vi skjønte ikke helt ellers vi har ikke fått Mail om vi har papirene i Kållered. Jeg trur det beste er å ringe migrationsverket på mandag.

Svar på tråden Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid