Inlägg från: Anonym (hjälp!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjälp!)

ont i huvudet, kroppen, feberkänsla två dagar efter abort!!

hej! behöver verkligen råd!! var på kvinnokliniken i tisdags gjorte vul och jag var gravid i v.7, jag o min sambo bestämde oss för abort då de inte passar just nu, fick första tabletten där och fick ta med mig resten hem och göra hemabort, vart bestämt att jag skulle göra de torsdag, tog tabletterna på morgonen vid åtta, tolv började enorm smärta och kom enormt med blod och fya stora klumpar i toan. igår (fredag)var de lite klumpigt i bindan men mådde bra o jobba på. idag/igår (lördag) började jag känna mig febrig vid 18 på jobbet och de blev sämre, har kommit stim trimlor som är segt med blod, och när jag torkar mig o ser de ut som blodigt gele på pappret. har ont i huvudet och kroppen och känner mig jättefebrig, kan de vara allvarligt? 
    kanske ska tillägga att vi har en dotter där jag efter förlossningen fick livmodersinfektion som behandlades men kom tillbaka och blev inlagd akut för blodförgiftning av det!

• Svar på tråden ont i huvudet, kroppen, feberkänsla två dagar efter abort!!
  • Anonym (hjälp!)

ingen?

• Anonym (hjälp!)
    Philippa skrev 2014-01-19 11:16:09 följande:

Jag gick med rester efter ett missfall och hamnade på IVA med blodförgiftning efter 3dygn... så jag ger råd efter egna erfarenheter!
    Ja ringde dit idag, fick tyvärr prata med en som inte verkade kunna saken alls utan bad mig ringa KK imorgon istället. har lite feber idag och ont i kroppen. klumpar kommer och de börjar lukta rätt illa. de som är, är ju att jag fick livmodersinfektion när jag födde dottra och de började smått så här och vart precis som du akut inlagd för blodförgiftning tillslut. har också hört att man har lättare för infektioner om man haft de förut
  • Anonym (hjälp!)

ringde 1177 då KK är stängt idag :(

Svar på tråden ont i huvudet, kroppen, feberkänsla två dagar efter abort!!