• Trophy

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Du får väl ge flickvännen en dagsedel.. ett glas mjölk och på huvud i säng! Ibland måste man ta till gamla hederliga metoder när det kommer till fula människor!

• Trophy
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-01 13:38:19 följande:

Blondinbella utan barnet skulle vara en bra flickvän till min son. Hon är lite för knubbig, och inte så söt men det går att ha överseende med. Jag är ju inte utseendefixerad. Men avkomman som måste bildats av Shrek och Kikki Danielsson under en LSD-tripp går faktiskt inte att ha överseende med. Det är för mycket! Det är inte min uppfostrans fel att det blivit såhär fel utan en kombination av skolan, samhället och min mans fel. Vill inte gå in på varför men så är det.
    asg, fan du är ju värre än min morsa

Har lite svårt att skapa mig en bild av Shrek och Kicki Danielsson under en lsd tripp..haha, humor Cool
  • Trophy
    Anonym (kram) skrev 2014-02-01 14:19:08 följande:
    Hur kan hon vara grym i sängen? Hon tar säkert upp hela sängen, och hon kan ju knappast vara överst
    Det finns väldigt stabila våningssängar på ikea!

Men va hur ful är hon då på en skala? Kan du jämföra med någon? Jag menar om hon till exempel ser ut som prinsessan Viktoria är det ju hemskt Obestämd usch va obehagligt, stackars er.
  • Trophy
    Grazzy skrev 2014-02-01 14:50:06 följande:

Och du själv är världens snyggaste person då eller? Verkar inte så då du måste klanka ner på andras utseende. Barnsligt...
    Nej men inte så! Du är så argsint av dig. Det är väl klart att dem oroar sig för att ha en massa fula barn och barnbarn det kan jag förstå... det är sånt som håller en sömnlös i veckor!
  • Trophy
    Grazzy skrev 2014-02-01 15:02:58 följande:

Öh. Okej? Så vadå, bara för man har en kraftigare mamma till sina framtida barnbarn är dom dömda till att bli som ringaren i notredam eller vadå? Löjligt.. Fördomar är värsta som finns. Då är det alltså ok att kalla barn för fetton osv i skolan då da för som kommer ändå avla fula och tjocka barnbarn?!
    Nej men så är det inte! Man måste väl inte vara tjock för att vara ful, det finns smala som är fula också. Man skall absolut inte vara dum mot dem andra barnen, det har ingen påstått!
  • Trophy
    Anonym (Inte pk) skrev 2014-02-01 16:11:25 följande:
    Jag vet att det inte är PK att tycka så, men mitt mardrömsscenario är att min dotter kommer hem med en lågutbildad tjockis i mjukisbyxor. Tack och lov är sannolikheten för det näst intill obefintligt.
    Ja usch feta fula ungdomar såna man ser på McDonalds som bara jäser omkring å inte vet vart dem skall sätta sig, luktar illa gör dem också. Kymigt det där...
Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!