Inlägg från: Anonym (Herregud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herregud)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Dom tidigare exen som var så nätta och söta är nog en stor anledning att dom är just ex. Utan deras utseende så skulle dom inte ha nått!!!

Smaken är väl som baken? Huvudsakligen att din son är lycklig...

• Anonym (Herregud)
    Vandelay skrev 2014-02-01 16:35:47 följande:
    Jag äger en krog, så jag handskas med säljare mer eller mindre dagligen. Du är säkert jättetrevlig men att sitta och uttrycka sig såsom du och andra gör i den här tråden är bara så otroligt fördomsfullt och då undrar man ju lite om ni öht har något att tänka med eftersom ni är så otroligt normbundna. Det finns ett ord för er, "sheeples", och tro mig, ni är inte särskilt uppskattade ute här i den verkliga världen där folk ser olika ut, kommer från olika miljöer, växt upp med olika förutsättningar osv. Att du ens snackar om samhällsklasser och förutsätter att jag inte vet vad en säljare gör är faktiskt rätt otroligt. Spelar det någon roll att jag är uppväxt med gräsrökande hippieföräldrar i ett kollektiv i en Stockholmsförort och du... ja, jag vet ju inte var eller hur du är uppväxt men varför är det ens viktigt? Jag kan ju säga på en gång att jag och många andra i krogbranschen skulle välja den feta slusken med människokärlek istället för den smala välvårdade fördomsfulla fascistbitchen, hur trevlig hon än skulle vara. Alla dagar.

Och ja, min krog finns i The White Guide trots mina sluskiga, feta osminkade servitörer. Varför? We aint hatin.

• Anonym (Herregud)

TS är säkert skit hot..

Förstår varför min pappa är less på att dejta kvinnor i medelåldern. Vad var det han sa? Jo dom han har träffat är så förbannat ytliga och självupptagna så han vill kräkas..!!! Du verkar ju passa bra in i det facket. Och bara att se vad du skriver osv så är du säkert en sån där gnäll kärring också" fel på alla andra men inte hos mig".

Ta det här hur du vill. Kanske ska skita i jantelagen... !?

Jag ser riktigt bra ut (vill ej låta självgod) på nå vis. Har jobbat som modell men inget som intresserar mig längre. Varför? Alla är sååååå ytliga och tar dig bara för ens utseende. Så fuck it!!!

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!