• Anonym (Skinnbyxfetish)

Så sexigt med lack/skinnbyxor

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

• Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor
  • Anonym (J)

Jag klär klär mig i skinnbyxor,det är så himla läckert och skönt.

• Anonym (Bh)

Använder skinn bhn i bland men den blir varm

• Anonym (J)

Jag brukar köra med läderstring i bland under brallorna.

• Hannah4

Hej
    Vem är du?
    Vad gillar du med skinnkläder? Vad för sorts skinnkläder gillar du?

• Anonym (J)
    Hannah4 skrev 2018-10-09 09:20:44 följande:

Hej

Vem är du?

Vad gillar du med skinnkläder? Vad för sorts skinnkläder gillar du?

Jag tänder på allsorts klädsel med skinn,även lack o latex
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Skinnbyxfetish) skrev 2014-02-01 14:32:03 följande:

Har på senare tid utvecklat en skinnbyxfetish :) Det är bara så sexigt med tjejer som har skinn/lack/fejkskinnsbyxor eller leggings. Fler män som tycker som jag och blir nästintill paralyserade varje gång man möter någon skinnklädd tjejrumpa på stan eller på jobbet? Eller kanske någon tjej som insett hur snyggt det är? Någon tjej som brukar ha sånna byxor och känner av blickar eller fått kommentarer?

Jag är 50 år och har ibland skinnbyxor på arbetet. Visst märker jag att människor kollar ibland och har fått en del kommentar(bara positiva och frågor var jag har köpt dessa).
  • Anonym (Rebecka)

Rebecca älskar skinn bycker

• Anonym (SKINN)

Hej Rebecca! Vad har du i skinn!? vad har du för favorit utstyrsel!

• Anonym (SKINN)

Låter snyggt Susanne! ??

• Pentra

Idag så fundrar jag på att ta på ett par blank-svarta leggings utanpå mina stay-ups, samt höga stövlar och en svart kort spetskjol till detta, när jag skall ut och shoppa inför nyår, och kanske ta en fika... ... /Pentra

Svar på tråden Så sexigt med lack/skinnbyxor