• Anonym (Granntjejen)

Någon mer än jag som tänder på att höra grannarna ha sex?

Många brukar störa sig på att behöva höra när grannarna har sex. Men med mig är det tvärtom. Jag älskar att höra sexljud från grannarna. Flyttade nyligen in i en ny lägenhet och upptäckte snart att mina grannar har ett väldigt intensivt sexliv. Ok, jag vill inte bli väckt mitt i natten av deras älskande men att höra dem på kvällen eller morgonen är bara läckert. Tyvärr saknar jag kille för tillfället för annars hade jag kastat mig över honom i samma sekund jag hört grannarna, men dildo och fingrar får räcka så länge.
    Finns det fler som gillar att höra sina grannar älska?

• Svar på tråden Någon mer än jag som tänder på att höra grannarna ha sex?
  • Anonym (visst)
    Anonym (Granntjejen) skrev 2014-02-01 18:06:22 följande:
    Många brukar störa sig på att behöva höra när grannarna har sex. Men med mig är det tvärtom. Jag älskar att höra sexljud från grannarna. Flyttade nyligen in i en ny lägenhet och upptäckte snart att mina grannar har ett väldigt intensivt sexliv. Ok, jag vill inte bli väckt mitt i natten av deras älskande men att höra dem på kvällen eller morgonen är bara läckert. Tyvärr saknar jag kille för tillfället för annars hade jag kastat mig över honom i samma sekund jag hört grannarna, men dildo och fingrar får räcka så länge.
    Finns det fler som gillar att höra sina grannar älska?
    Hör det aldrig, men visst kan man väl gå igång på sådant... Du får väl ringa på och fråga om du får vara med
  • Anonym (Ha)

Sök upp nr plinga iväg ett sms fråga om du kan komma nu eller nästa gång :p

• Anonym (Granntjejen)
    Anonym (Ha) skrev 2014-02-01 22:41:58 följande:
    Sök upp nr plinga iväg ett sms fråga om du kan komma nu eller nästa gång :p

Jag vill inte vara med. Bara höra
  • Anonym (polaren skämdes)

att min kompis avslöja att hon såg en tjej till å se hennes vänner förklara deras fundering på deras sex skulle va känsligt om de kom fram saker som va pinsamt dåligt enligt om ja skulle bli tvungen till å dela rum med 2 valfria tjejer tsm i en delad säng.våga dela de inför dessa rykten som läkt ut.skulle bli en tanke på er damers syn på mig blev mest pinsamt att svenska tjejer samt partners få veta damernas garv över de pinsama närheten en tjej komma bli tvungen å isa för mej.

• Frisk
    Anonym (polaren skämdes) skrev 2014-02-01 23:02:15 följande:
    att min kompis avslöja att hon såg en tjej till å se hennes vänner förklara deras fundering på deras sex skulle va känsligt om de kom fram saker som va pinsamt dåligt enligt om ja skulle bli tvungen till å dela rum med 2 valfria tjejer tsm i en delad säng.våga dela de inför dessa rykten som läkt ut.skulle bli en tanke på er damers syn på mig blev mest pinsamt att svenska tjejer samt partners få veta damernas garv över de pinsama närheten en tjej komma bli tvungen å isa för mej.

Va?
  • Krisuboy75
    Anonym (polaren skämdes) skrev 2014-02-01 23:02:15 följande:
    Jag tror du är i fel tråd, kolla nästa gång...
  • Anonym (stön)

Brukar sexa som 17 när grannens unge skrikit hela dan. Och mina stön är inte nådoga

• Hw78
    Anonym (stön) skrev 2014-02-02 01:40:20 följande:
    Brukar sexa som 17 när grannens unge skrikit hela dan. Och mina stön är inte nådoga

Super sexigt att höra grannen. Men varför typ hämnas?? Dom vill nog inte att deras barn ska skrika hela natten
  • Hw78
    Hw78 skrev 2014-02-02 02:14:41 följande:
    Super sexigt att höra grannen. Men varför typ hämnas?? Dom vill nog inte att deras barn ska skrika hela natten

Anonym (stön) skrev 2014-02-02 01:40:20 följande:

Hehe läste fel. Du har ju skrivit på dagen. Då ska dom ha mera koll på sina barn. Såklart. Tycker ändå det är fel som hämd.
  • CarinaL26

När jag var singel ville jag inte alls höra grannarnas sex för då saknade jag nån att ha sex med. Men när jag och min kille hör grannarna ha sex kan vi bli sugna också. Och ibland väntar vi tills de är klara och då sätter vi igång och jag är säker att de hör oss riktigt bra.

Svar på tråden Någon mer än jag som tänder på att höra grannarna ha sex?