• Anonym (Granntjejen)

Någon mer än jag som tänder på att höra grannarna ha sex?

Många brukar störa sig på att behöva höra när grannarna har sex. Men med mig är det tvärtom. Jag älskar att höra sexljud från grannarna. Flyttade nyligen in i en ny lägenhet och upptäckte snart att mina grannar har ett väldigt intensivt sexliv. Ok, jag vill inte bli väckt mitt i natten av deras älskande men att höra dem på kvällen eller morgonen är bara läckert. Tyvärr saknar jag kille för tillfället för annars hade jag kastat mig över honom i samma sekund jag hört grannarna, men dildo och fingrar får räcka så länge.
    Finns det fler som gillar att höra sina grannar älska?

• Svar på tråden Någon mer än jag som tänder på att höra grannarna ha sex?
  • Anonym (M)

Gillar det inte.
    Flyttade in en nyskild äldre kvinna vägg i vägg. Håller på att bli tokig. Hör vibratorljud typ varannan kväll och stön som låter som när en gammal buss åker iväg.
    Tyckte det var lite roligt i början men inte nu efter nästan 6 månader.

• Anonym (Tält)

Jag har aldrig hört mina grannar, men en gång när jag var på festival hade de trekant i ett av tälten bredvid mitt på campingen. Två killar och en tjej. Killarna hördes inte så mycket, men hon stönade rejält. Hon kom två gånger, den andra gången fick hon troligen fontänorgasm för en av killarna skrek till något i stil med "Wow, vad blött det blev!" direkt efter hon kommit.

Upphetsande var bara förnamnet.

• Anonym (Finger i....)

Har grannar som låter en del. Först hör man sänggnisslande i några få minuter. Sedan henne som skriker "Finger i r*ven". Om hon vill ha ett finger där vet jag inte, eller om hon vill stoppa in fingret där på honom. men jag tror det är det första. Ibland upprepas uppmaningen om "Finger i r*ven" ett par gånger, sedan skriker hon utan ord vilket jag antar är att hon får orgasm, efter det gnisslas det en liten stund till i lugnare tempo, sen är det tyst.

Hade jag inte vart så konflikträdd hade jag knackat på och bett honom stoppa in finger i r*ven på sin sambo redan från start så jag slipper höra uppmaningen. Hade jag inte oftast haft lösnaglar och fått ha på mig plasthandskar hade jag tom kunnat göra det själv om han nu alltid skall behöva påminnas om det. 

• Hotmom85

Det är väldigt upphetsande att höra andra ha sex tycker jag. Jag väsnas också mycket så jag blir bara glad och kåt av det? tyvärr är mina grannar torra på den den fronten det är nog jag som bidrar mest med sexljuden.

• Anonym (@)

Har bara gymnasieungdomar i min trappuppgång som har flyttat hemifrån för att de går på en särskild skola som finns på min ort. Det är extremt lyhört i mitt hus. I lägenheten mitt emot mig bodde tidigare en 18-årig kille. När hans tjej var på besök knullades det friskt, men det var bara hon som hördes. Det ekade i hela trapphuset. killens polare i de andra lägenheterna måste ju tyckt att han var kung.

• Anonym (Kaffedraken)

Jag blir mest frustrerad.
    Grannen hade en man ett tag och jag vaknade ofta på nätterna när dom höll på.
    Hon var högljudd.

Tror hon flirtade med mig för några år sen, och visst har man tänkt tanken.
    Men efter att ha hört henne med den andra mannen, så skulle jag inte våga.
    Jag har inte legat på 15 år. Så där skulle man stå sig slätt.

• Anonym (Kaffedraken)

Verkar som det är kvinnor som låter mest Flört

• Anonym (T)

Bor i studentlägenghet vägg i vägg med en tjej. När hon har sin kille där knullar de väldigt högljutt, och framför allt hon tjuter rakt ut när hon har sex.

• Anonym (Eva)

Någon som hört kvinna o kvinna eller man o man haft sex eller trekanter?

• jannes

När jag bodde i Örebro i gammal lägenhet hörde jag hon hadde sex ,hon va högljud som bara den ,jäkligt upphettsande...en gång när dom kom I hennes sovrum före dom körde i gång sa " och herre gud" kanske va en ny bekantskap mä en stor va vet jag...

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Eva) skrev 2022-03-31 10:12:17 följande:

Någon som hört kvinna o kvinna eller man o man haft sex eller trekanter?

Ja,i grannhytten på Ålandskryss. En ung blattjävel och två mogna "cougars".       Jag blev extra  kåt, och tog min kvinna rejält och redigt den natten.
Svar på tråden Någon mer än jag som tänder på att höra grannarna ha sex?