8 tabletter?
Va, vänta nu har jag har totalt glömt bort hur två av tabletterna skulle tas.. Fick 8 tabletter med mig men vart ska man stoppa dom långa avlånga som ser ut som en tampong?
Fick medicinsk abort, görs hemma..
Va, vänta nu har jag har totalt glömt bort hur två av tabletterna skulle tas.. Fick 8 tabletter med mig men vart ska man stoppa dom långa avlånga som ser ut som en tampong?
Fick medicinsk abort, görs hemma..
Haha tycker dom verkar va skumma bara :p gillar inte tampong liknande tabletter eller va de nu är ;p
2 tabletter som ska tas i munnen typ ser ut som smärtstillande, 4 tabletter som tas vaginalt och dom 2 andra som ser ut som tamponger men är nå slags tabletter typ som jag vart osäker över nu för är glömsk och stod inte nå i pappret om nå annat än dom 4 som ska sättas vaginalt eller hur man säger :/
ska ta dom fören på onsdag allt på en gång så vart lite för mycke att ha reda på
Jag kom på nu dom skulle stoppas i ändtarmen av nå skum anledning :s haha
Tror de nå smärtstillande :)
Skulle ta båda direkt eller den andra lite senare men vet inte vrf berättade bara jag mår illa hela tiden och av tabletter så kan vara de :)
Jo vi får hoppas de går bra och slipper åka in akut på grund av nå och att de inte blir kvar nå :)
En fråga mådde någon av er dåligt av första tabletten som man fick på kliniken?
När du öppnar asken brukar det finnas ett papper där. Det pappret kallas "bipackssedel". Den är det meningen att man ska läsa. Informationen om hur man tar medicinen, hur mycket man kan/ska ta, biverkningar, verksamma ämnen osv finns där. Ifall man redan gjort sig av med pappret eller av någon annan anledning inte kan läsa det ringer man 1177. Det man inte gör är startar en tråd på ett internetforum där vem som helst kan skriva vad som helst och frågar vad man ska göra.