Inlägg från: Anonym (funderar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (funderar)

Oplanerat gravid med nr 3.

Hej. Jag har precis blivit oplanerat gravid med nr 3. Har 2 underbara ungar som är 8 och 5,5 år. Maken känner att detta är inget han vill. Just nu kan han inte se nåt positivt med ett 3 barn.
    Jag därimot kan se mycket kul med det men är ju också givetvis jävligt rädd och känner också att jag är väldigt bekväm med nuvarande familjesituation då ungarna börjar bli så stora så dom klarar sig en del själva. Minstingen börjar ju skolan till hösten. Vill man börja om igen med allt vad bebis heter?? Hur har ni andra tänkt?? Både ni som behållt och ni som gjort abort??

• Svar på tråden Oplanerat gravid med nr 3.
  • Anonym (funderar)

Tack för att ni delat med er av era erfarenheter.

Vi har ff inte bestämt oss. Hade satt en deadline till idag och bestämma oss, maken vill abort, men när vi har pratat om det och pricip bestämt att vi ska ringa imorrn så blir han tveksam.

• Anonym (funderar)

oj oj, var på efterkontroll idag som visar positivt gravtest. BM var dock inte så oroad och skickade hem mig och sa att jag skulle göra ett test om en månad. Kunde så klart inte låta bli att köpa test på vägen hem som båda visar starkt positivt. det digitala visar gravid 2-3 veckor. 
    Nu sitter jag här i panik och försöker få tag på BM för att se vad som ska göras. 

Svar på tråden Oplanerat gravid med nr 3.