Längta skrev 2014-05-09 16:04:36 följande:
Jo var där i måndags och fick tråkiga besked. Var i v 10 och vårt lilla foster hade slutat växa i v.6. Och inga hjärtlig. Så tyvärr. Men kör om i augusti och satsar på ett sommarbarn 2015 ist.
Men NEJ vad tråkigt!
( Hade du det på känn eller kom det som en chock? Jag är så ledsen för er skull... Vad fint att du tycks ta det som en "upp-på-hästen-igen"-grej och orkar tänka framåt. Nya tag till hösten!!
Jag kämpar på med sprutor och var på UL igår. 1 på 16mm, 2 på 15 mm, 13 på 12-14 mm och ca 20 som var under 10mm. Borde väl kunna få till nåt ägg av det kan man hoppas. Men jag känner mig luttrad att ingenting funkar på mig. Har så jäkla svårt att få till nån äggblåsa som är duglig... Hur som helst så lämnade jag nytt blodprov igår och hoppas få svar idag. Planen är att göra äggplock på torsdag. Förmodligen femdagarsodling så återföring i nästa vecka. Börjar känna mig lite förväntansfull, men jag är som sagt rätt luttrad och tror inte att det kommer ha nåt resultat.
Vi ska köra det här landstingsförsöket men blir det inget då så gör vi inget mer försök.