Min man vill inte ha barn efter 7 års förhållande
Hej!
Jag är i en jätte jobbig situation och vet inte alls vad jag ska göra :/ vill bara skriva av mig just nu och hoppas på att någon därute kan komma med bra råd som kan hjälpa mig att tänka.
Jag och min man har varit tillsammans i mer än 7 år ( jag var 18 när jag träffade honom och nu är jag snart 26) han är 11 år äldre än mig ( snart 37). Han har en 13 årig dotter sen tidigare förhållande. Jag älskar barn och det har han vetat sen dag 1. Idag är vi gifta sedan 2,5 år tillbaka. När vi gifte oss gick jag fortfarande i skolan så han tyckte att barn kunde vänta tills jag var färdig med skolan och det höll jag givetvis med om. När jag var färdig med skolan tyckte han att vi kunde vänta tills jag har ett jobb och det gick jag oxå med på så jag fick ett jätte bra jobb men då ville han vänta tills jag fick fast anställning och nu har jag varit fast anställd i mer än ett år och han har inte längre något att skylla på så han säger bara att han inte vill ha barn och han vet inte varför, några gånger har han sagt att han redan har ett barn och inte orkar gå igenom den processen igen... MEN KUNDE HAN INTE SAGT DETTA FÖR 7 ÅR SEN????? Jag vill verkligen ha barn och känner mig såå redo, alla i vår omgivning har minst ett barn och jag skäms att säga till folk att han inte vill ha barn med mig när dom frågar.
Snälla hjälp mig!! Vad ska jag göra? Ska jag lämna honom efter 7 års förhållande? Vad kommer hända med mig då? Tänk om jag inte träffar någon som vill ha barn? Jag är jätte arg och känner mig besviken och lurad. Hur kan han ha lurat mig i alla dessa år :(