Vad dumpar du honom för?
Okej, vilken av dessa egenskaper är allra värst hos en man?
Okej, vilken av dessa egenskaper är allra värst hos en man?
Snålheten skulle gå fetbort. Att han har en hobby som gör att han är hemma sällan ser jag snarare som en fördel. Resten är petitesser.
Den dryge skrytmånsen får ryka. g
Hihi, kul att se vad ni väljer.
Jag är ju gift med en notorisk flörtare (notorisk säljare, kanske är ett bättre uttryck), så det stör mig inte alls. Han flörtar med alla människor från 0 - död, typ.
Småpittade män brukar enligt min erfarenhet vara rätt...fantasifulla och roliga. Efter det här tänkte jag skriva "i sänghalmen", men det var ju just det där med fantasin...
Det är nog jämt skägg mellan patologisk snålröv, niveadryg och hobbymaniern. Jag får fundera på hur jag ska rösta.
Jag vet inte riktigt hur jag ska rösta.. snålrövar går bort, men samtidigt är jag inte så brydd om presenter. Skulle inte skämmas inför släkten om jag fick en disktrasa.. meeeeen jag skulle skämmas om han tyckte att en disktrasa var en god present tex till min mamma eller min syster. Och jag antar att människan ÄR så snål och TYCKER så. Så ja då får snålröven bort då!
Snålröv - Kan vara lite jobbigt också, men skulle nog välja att dela ekonomin i så fall och så var de problemet löst.
minimajspitt- Jag tror män som inte är så välutrustade kan vara bra på andra grejer
Niveadryg - Är nog det som är mest avtändande faktiskt,
Hobbymanisk - tror jag själv är sådan här och jag behöver min egentid så skulle inte se det som någon nackdel.
Flirtoman - Skulle väl också vara tufft, men kjag skulle aldrig få tag i en man som alla andra kvinnor vill ha, så tror inte jag skulle behöva oroa mig för det .
Drygheten stör mig mest. Snålhet är inte attraktivt, men kan vara behändigt, får man kassa presenter kan han ju inte ställa några särskilda krav på en tillbaka. Vi får ge varandra kärlek istället.
Jag känner en människa som är en kombo av niveadryg och hobbymanisk, vanligen kallad BW. Dock väldigt trevlig och mysig på sitt sätt, och allt annat än snål. Hade hen varit snål också, då hade vi nog kunnat kora en vinnare.
Dryghet går fetbort !!
Jag skulle inte ha några problem alls med snål så länge det inte personen samtidigt var girig.