Inlägg från: Themis |Visa alla inlägg
  • Themis

Vad dumpar du honom för?

Okej, vilken av dessa egenskaper är allra värst hos en man?

Om jag hade mer pengar skulle det inte vara ett problem att jag är så lat. /Themis
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad dumpar du honom för?
  • Themis

Hihi, kul att se vad ni väljer.

Om jag hade mer pengar skulle det inte vara ett problem att jag är så lat. /Themis
  • Themis
    dennan skrev 2014-02-28 23:29:52 följande:
    Vad menas med niveadryg? Haha!
    Niveadryg= orkar dryga sig om hur bra han är, hur rätt han har och hur fina prylar han äger  väldigt mycket längre än de flesta människor orkar lyssna, och lämnar efter sig en lätt kväljande känsla. Som att äta för mycket smörkräm...

Ett exempel är konsulten som ställer sig i ett fikarum där det jobbar medelavlönade tekniker och helt utan att någon frågar berättar högljutt om sitt storprojekt i Bangkok, där han minsann ledde 30 testare och jobbade 24 h om dygnet i två månader. Det hela lyckades bara tack vare hans fantastiska insats och den lönelappen killar, den var sexsiffrig. Efter skatt!

Han är numera känd som Niveamannen.
  • Themis

Se på den, jag trodde snål skulle vara värst, men dryg vinner ser det ut som.

Svar på tråden Vad dumpar du honom för?