• hanosa

Första barnet, november 2014

Hej alla. Fortsätter på eran lista. 1/11 Mrs_Galotti, 29 år, Stockholm 13/11 Kaye, 25år, Bohuslän 15/11 EnPetra, 24år, Luleå 15/11 Petite87, 26år, Luleå 16/11 Hanosa, 24år, Luleå 19/11 Stenungsundsbo, 35år, Stenungsund Tre från samma stad, så trevligt. 😊

• hanosa

Oj så konstigt inlägget blev. Går det att redigera på något vis?

• hanosa

Någon av er som gjort ul, funderar lite på om ni blev flyttad mycket?

• hanosa

Hej hej. Gjorde ul idag. Vilken känsla! Blev flyttad från den 16/11 till den 13/11.

Bara en sak när vi kom hem och skulle visa bilderna så ser vi att dom skrivit en siffra fel

i mitt personnr. Står att jag är född i månad 4 isf 3. Måste försöka få tag i dom imorgon :/

Hur som helst lill pyret verkar må toppen. Hon kunde dock inte se könet eftersom den låg med ryggraden uppåt och när den vänt sig lite var ena benet i vägen.

Vi är nöjda och glada iaf. Nu kan jag även känna av att den rör sig.

1/11 Mrs_Galotti, 29 år, Stockholm

13/11 Kaye, 25år, Bohuslän

13/11 Hanosa, 24år, Luleå

15/11 Petite87, 26år, Luleå

19/11 Stenungsundsbo, 35år, Stenungsund

20/11 EnPetra, 24 år, Luleå

• hanosa

Oj så mysigt att köpa grejer. Vi väntar nog ett tag till iaf. Jag jobbar inom vården så jag kommer att få havandeskapspenning 60 dagar innan bf. Så jag har nog tid på mig då att boa här hemma ????längtar

• hanosa

Kul att det verkar gå bra för alla.

Jag har haft min fyra veckors semester nu och på fredag är jag tillbaka på jobbet igen. Känns som att tiden flyger förbi. Är i vecka 28 och har bara gått upp två kilo. Måste vara alla promenader med hundarna. Har börjat känna av ryggen lite nu. Har speciellt ont efter jag exempelvis städat eller liknande. Hoppas ändå på att kunna jobba fram tills den 15 då jag får graviditetspenning :)

Ta hand om er alla.

Svar på tråden Första barnet, november 2014