• Aniiee

Youtube kanal

Ok, let me take pity on you.....

Min första fråga är: Har du GJORT detta eller har du SPELAT IN det?

Min andra fråga är: OM du har spelat in det, VAD är syftet?

Jag har själv en youtubekanal, som jag bara precis har börjat göra något med, och det är ju roligt att hålla på =).

There is a sacredness in tears....They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition and of unspeakable love
  • Aniiee
    MedlemFV skrev 2014-04-12 16:21:45 följande:

Jag har gjort den :) Vart skulle man kunna marknadsföra sin kanal utan att behöva betala något? De flesta hemsidor förbjuder ju sådant...
    Så länge du inte tjänar pengar på kanalen så är det oftast fritt fram att "marknadsföra" den, även här och på flashbacl. Annars finns det flertalet animeringsforum och -chatrum där du kan göra det. Bra taggar på klippen är också viktigt.... 
    There is a sacredness in tears....They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition and of unspeakable love
  • Aniiee
    MedlemFV skrev 2014-04-14 08:03:04 följande:
    Nun när jag har länkat lite klipp. Så undrar jag om någon har klickat på de, och undrar efter deras åsikter. Lite feedback? Tack på förhand!
    Det är pixligt och lågupplöst så det blir fånigt, och det hade väl varit roligt om det faktiskt var en historia där nånstans och inte bara rehash over and over. Till nästa klipp du gör så råder jag dig att jobba lite på historieberättandet och att göra karaktärer med lite fler pixlar. Dubbelt så många, kanske.....
Svar på tråden Youtube kanal