Oplanerat gravid 19 år,Ska ringa för att boka abort imorgon
Hej alla goa människor här ute! jag fick för 6½ dag sedan veta att jag Plussat ,är i gravidvecka 3+, ( vilket står för över 3 veckor och några dagar?så jag tror jag borde vara i vecka 5 nu. , men jag har en undran över hur abort går till ? jag väljer att göra abort då jag är ryggopererad pågrund av extrem kotglidning(misstänker födselrubbning) som var på god väg att göra mig rullstolsburen,och med en rätt saftig övervikt från start( som jag helst ska gå ner oavsett vad enligt läkaren), detta kan orsaka stora komplikationer med ryggoperationen, min allra redan övervikt+gravid och min ryggoperation enligt läkaren kan va en allvarlig kombination. + att jag har ingen ekonomi för att bli förälder..och min pojkvän kan inte finnas som stöd för mig om jag skulle fullborda graviditeten så mycket då han jobbar jättemycket och det han har är inget fast jobb. ( men han är såpass finslipad att han kommer ta ledigt från jobbet för att följa mig till aborten och spendera dagarna med mig för att ta hand om mig) vi älskar varandra djupt och vi finns för varandra.och har även gråtit i famnen på varandra om vårat lille hjärtebarn som vi kommer skicka tillbaks till änglarna.Nu vill jag veta hur går en abort till för er som gjort det nyligen och hur mycket kostade allt som allt ? I mitt fall blir det Medecinsk abort . snälla alla vänliga själar, hör mina böner :( kram till er alla härute.