Inlägg från: Anonym (Leena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Leena)

stora tuttar

Har med åren fått rejält stora hängbröst. Tycker mest att det är osmidigt även om det fungerar okej med BH.

Även vårtgårdarna och bröstvårtorna har med tiden blivit betydligt större. Gårdarna kan jag förstå då huden sträcks ut men bröstvårtorna är jag mer oförstående till, varför dom har blivit större. Nån som har nån ide?

• Anonym (Leena)

Inte för att vara sån. Men du ska veta hur det är att ha riktigt stora bröst. Dina ser inte alls så extrema ut som du får det att låta. Vanliga gumm-bröst :)

• Anonym (Leena)

Håller med dej. Tycker också att du hör hemma i ?små tuttar? faktiskt.

Anonym (Bh) skrev 2018-04-07 12:58:52 följande:

De säger att jag ska vara med i stora tuttar platsar inte i små tycker jag ska vara i sm tuttar vad tycker ni??

• Anonym (Leena)

Ja, dessvärre och dom hänger desto mer också.

Anonym (Bh) skrev 2018-04-07 19:27:44 följande:

Vi kör på små tuttar Lena har du större??

• Anonym (Leena)

Haha! Tycker att det är bra att du är nöjd med dina bröst såklart! Men jag måste nog hålla med pojkarna (eller va det nu är) ovan att man har hört "mina jättestora naturliga bröst" så det blivit lite komiskt till slut :)

Anonym (TW) skrev 2018-05-25 17:05:55 följande:
    Ja, jag får höra rätt ofta att jag är rolig. Nu pratar jag inte om bröst hela tiden utanför FL. Jag kan prata om allt, även om bröst.. Why not?
  • Anonym (Leena)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-25 18:27:53 följande:
    Det är okej för mig. Jag kan bjuda på mig själv.. inte bara bröst, haha.. Om sanningen ska fram så det är mycket som är komiskt i livet..
    Så det är med glimten i ögat du skriver så hela tiden? Det är fint TW! :)
Svar på tråden stora tuttar