Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

stora tuttar

Sommar16 skrev 2017-09-18 10:31:38 följande:

Ja, man ska ju vara stolt över sig själv oavsett hur man ser ut. Det kan ju finnas kvinnor som skulle vilja ha större bröst också.. Det man har fått ska man ju vara nöjd med. Vissa kvinnor har fått mindre och andra riktigt stora. Jag tycker inte att 75H är så extremt stora..

När min fru var ung klädde hon sig också så att de stora brösten inte skulle framhävas. Hon var försiktig med att visa sig i baddräkt etc. I takt med att brösten har vuxit ytterligare i och med barnafödande och tidens gång har hon blivit djärvare och har nu inga betänkligheter att gå i en åtsittande jumper eller andra plagg som "visar" bröstens fulla storlek. Likaså rör hon sig obehindrat i baddräkt och bikini på stranden och i simhallar.

Tidigare trodde hon också att hon måste vara försiktig när hon dansade med andra män, så att inte brösten råkade nudda dem, men också det har hon släppt. Beroende på dans så får kropparna den kontakt de råkar få och så är det bra med det. 
  • Anonym (Man)
    Brasseman skrev 2017-09-19 15:35:08 följande:

Jag tycker att stora tunga bröst är väldigt sexigt..

Instämmer. För mig är de centrala i sexet med frun. Jag har inte prövat med någon annan kvinna, men det känns som att det skulle vara svårt att ha sex med någon med små bröst. Jag har ganska svårt för att komma, men nästan varje gång är det åsynen av eller beröringen med brösten som får det att gå för mig.
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 23:25:52 följande:

Okej, ibland är jag utan bh. Intima bilder tråden.

Jag såg bilden där. Häftigt. Min fru är nästan i samma klass, så du kan tro att jag har lätt att tända på henne,
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-25 15:27:05 följande:
    Tack! Jag som kvinna är nyfiken på vad det är som män tycker är så häftigt med stora bröst?
    Svårt att säga. Det är väl "allt". Åsynen av dem, tanken på dem. Att få känna dem mot sig när vi kramas. Att få röra dem utanpå kläderna och direkt. Att smeka dem som förspel och när vi har sex. Att känna dem styvna. Att uppleva hennes upphetsning när jag smeker dem. Kanske det allra mest upphetsande när hon rider och jag får känna dem nudda mig trots att hon sitter ganska upprätt eller att jag kan sätta upp händerna och "ta emot" dem eller känna att jag behöver båda händer för att kunna omfatta bara ett av dem.
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-25 15:56:49 följande:
    Brösten symboliserar kvinnlighet. Det verkar som om det är extra kvinnligt att ha stora bröst. Den fysiska skillnaden mellan män och kvinnor blir väldigt tydlig då. Det är nog där den erotiska dragningskraften mellan man och kvinna också kommer in. Då kanske man lätt får erotiska tankar när den fysiska skillnaden är så uppenbar. Bra analys, eller hur?
    Visst, det är skillnaderna som är spännande. För mig är brösten centrala i sexet. Jag har ganska svårt för att komma när vi har samlag, så det är nog många gånger brösten som gör mig så tänd att jag till slut får orgasm. Jag hade tidigare en flickvän med små bröst. Vi hade aldrig sex så jag vet inte hur det skulle ha funkat med henne. Antagligen hade det lyckats när jag var ung och kär, men nu skulle det kännas oöverstigligt att klara av samlag med en kvinna som inte hade stora bröst.
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-25 15:56:49 följande:
    Brösten symboliserar kvinnlighet. Det verkar som om det är extra kvinnligt att ha stora bröst. Den fysiska skillnaden mellan män och kvinnor blir väldigt tydlig då. Det är nog där den erotiska dragningskraften mellan man och kvinna också kommer in. Då kanske man lätt får erotiska tankar när den fysiska skillnaden är så uppenbar. Bra analys, eller hur?
    Jag kan tillägga att en lite spännande faktor är att andra män också kan attraheras av hennes bröst. De drar nog till sig extra blickar och jag tror också att hon har fått ett antal danser på fester tack vare sina former.Ingen har dock gått över gränsen även om någon kanske har rört sig nära ibland.
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 08:32:02 följande:
    Ja, ibland har jag undrat hur det skulle vara att bada topless på stranden.. Kanske inte så farligt? Se Intima tråden..
    Det skulle nog inte lämna någon oberörd. När jag var på stranden med en flickvän, hon som hade små bröst, var hennes kompis med. Och hon lät överdelen falla trots att hon var betydligt mera välutrustad än min flickvän. Jag hade svårt att inte titta lite onödigt mycket. Flickvännen var till sig över det inträffade efteråt. Hon frågade om jag tyckte att kompisen betett sig olämpligt, men jag sa bara neutralt att det var ok för mig och att man kan ha olika förhållningssätt till sådant.

Jag tror att det var jobbigt för flickvännen som dels var prydare och försiktigare och aldrig skulle ha visat sig toppless, och inte heller hade så mycket att komma med i den vägen. Det var nog inget önskvärt för henne att kompisen visade upp så mycket i min närhet.
  • Anonym (Man)
    älskamigmucho skrev 2019-07-05 05:08:18 följande:

Jag vill gärna ha respons från er om ni tycker jag ska låta mina bröst bli större eller bara ha dem naturliga? Har stora men jag vill ju ha ännu mer o styvare nipplar etc

Gör inget. Jättefina som dom är. Min fru har liknande tacksamt nog, lite mindre och hänger mera bara. Hur gammal är du? Är inte din man nöjd med dem?
Svar på tråden stora tuttar