Inlägg från: Lyckans ost |Visa alla inlägg
  • Lyckans ost

stora tuttar

Förstår att du inte kan skjortan uppknäppt som på bilden, men snyggt var det i alla fall :)

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 09:25:06 följande:
    Det här med skjortor när man har väldigt stora naturliga bröst...H-kupa eller större som tråden heter.. Jag är smal runt bröstkorgen, 75.. ska egentligen ha strl 38 eller max 40 i tröjstorlek. Den storleken går tyvärr inte att knäppa pga brösten. Det blir alltid en glipa framtill. Inte snyggt att behöva ha en skjorta på XL, 2XL eller 3XL. Då hänger skjortan bara över bysten och jag ser tjock ut. De med små/vanliga bröst ser smalare ut. Skjortorna är gjorda för "standard bröst" B- och C-kupa. Hur gör ni andra storbystade med skjortor? Några bra tips?

• Lyckans ost

Måste erkänna att jag är rätt svag för stora tuttar - och dina är ju helt fantastiska :)

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 09:25:06 följande:
    Det här med skjortor när man har väldigt stora naturliga bröst...H-kupa eller större som tråden heter.. Jag är smal runt bröstkorgen, 75.. ska egentligen ha strl 38 eller max 40 i tröjstorlek. Den storleken går tyvärr inte att knäppa pga brösten. Det blir alltid en glipa framtill. Inte snyggt att behöva ha en skjorta på XL, 2XL eller 3XL. Då hänger skjortan bara över bysten och jag ser tjock ut. De med små/vanliga bröst ser smalare ut. Skjortorna är gjorda för "standard bröst" B- och C-kupa. Hur gör ni andra storbystade med skjortor? Några bra tips?

• Lyckans ost

Verkligen inte! Jag gillar verkligen dina bilder (hade gärna sett fler). Du har ju helt underbara former, helt i min smak :)

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 11:15:26 följande:
    Tack! Då behöver jag inte vara så ledsen att jag har svårt att hitta skjortor som passar min storlek.

• Lyckans ost

Fantastisk välbevarad kropp efter tre barn! I alla fall det jag sett på dina vackra bilder ;)

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 18:47:54 följande:
    Tack! Jag har fått mina former efter att ha fått tre barn. Före barnen hade jag betydligt mindre bröst.

• Lyckans ost

Och jag blir glad av dina bilder ;)

Anonym (TW) skrev 2017-09-26 22:10:52 följande:
    Tack så mycket! Blir glad!

• Lyckans ost

Snyggt! Hur stora är chanserna att få se en mera avklädd bild? ;)

Anonym (TW) skrev 2017-09-29 12:54:32 följande:
    En lite mera påklädd bild..höstens nya outlook ????

• Lyckans ost

[quote=78432955][quote-nick]Anonym (Amanda) skrev 2018-02-04 10:49:45 följande:[/quote-nick][/quote] Wow!!! Vilken sexig bild! Och vilken perfekt kropp. Underbart. Tack för att du bjuder på så fina bilder :)

• Lyckans ost
    Anonym (Amanda) skrev 2018-02-04 17:29:24 följande:
    Oj så många fina kommentarer  

Alltså, dina bilder! Det blir bara bättre och bättre
Svar på tråden stora tuttar