stora tuttar
När vi ändå är igång om stora bröst, jag älskar pattknulla för att sedan avsluta med en sats både på bröst och ansikte. Finns det nån sån kvinna här eller finns de endast i porrbranschen????????
När vi ändå är igång om stora bröst, jag älskar pattknulla för att sedan avsluta med en sats både på bröst och ansikte. Finns det nån sån kvinna här eller finns de endast i porrbranschen????????
Så riktigt stora bröst får dig att tänka på porr? Är riktigt stora bröst mera förknippade med erotik och porr är normal stora och små?
Det är alltså riktigt stabila bh:ar jag pratar om. Skickar en bild nedan. Som jämförelse ett paket mjölk som väger 1kg. Då är bh:n riktigt stor och stabil. Den här är H-kupa.
Tack! Blir så glad! Jag känner mig mycket kvinligare med H-kupa jämfört med när jag hade B-kupa. Jag tycker att det är snyggt med så stora bröst. Då är det roligt att höra att det även finns män som uppskattar så stora bröst!
Tackar :) känner mig som en väldigt ung jävel faktiskt trots mina snart 40 år :) Cheers!