Inlägg från: WilliamEvan |Visa alla inlägg
  • WilliamEvan

stora tuttar

När vi ändå är igång om stora bröst, jag älskar pattknulla för att sedan avsluta med en sats både på bröst och ansikte. Finns det nån sån kvinna här eller finns de endast i porrbranschen????????

• WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 23:13:41 följande:

Så riktigt stora bröst får dig att tänka på porr? Är riktigt stora bröst mera förknippade med erotik och porr är normal stora och små?

Nej beror på flera faktorer men klart ser jag en kraftig hylla som tilltalar mig hamnar tankarna lätt åt erotik/porrhållet.
  • WilliamEvan
    Underhill skrev 2017-10-24 06:59:03 följande:
    Kan tänka mig att de ej väger så lätt :) Riktigt mysigt!
    Är nyhär på FL men det är din byst ovanför med beige BH
  • WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 00:50:13 följande:
    Vart hamnar tankarna när du ser min hylla? Du får säga som det är. Jag är bara nyfiken.
    "Ungjäveln"råkade skicka innan jag skrev klart Skrattande

Är ny här på FL men det är din byst ovanför med beige BH?
    Isåfall blir mina tankar nyfikenhet för man vet inte riktigt vad som döljer säg där innanför. Jag vill ju bara rippa upp Bh:n o blus så visst blir det porriga tankar igen.
  • WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 21:07:13 följande:

Det är alltså riktigt stabila bh:ar jag pratar om. Skickar en bild nedan. Som jämförelse ett paket mjölk som väger 1kg. Då är bh:n riktigt stor och stabil. Den här är H-kupa.

Fantastiskt, man får inte uppfattningen av att de är så stora så de matchar upp ett par mjölkpaket.
  • WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-09-11 07:43:28 följande:

Tack! Blir så glad! Jag känner mig mycket kvinligare med H-kupa jämfört med när jag hade B-kupa. Jag tycker att det är snyggt med så stora bröst. Då är det roligt att höra att det även finns män som uppskattar så stora bröst!

Klart det finns ????jag är ett levande exempel ?. Hur gammal är ni om man får fråga en kvinna?????
  • WilliamEvan
    Underhill skrev 2017-10-24 14:30:49 följande:

Tackar :) känner mig som en väldigt ung jävel faktiskt trots mina snart 40 år :) Cheers!

Hahaha det va min ungjävel till son som kladdade på tangentbordet och skickade iväg kommentaren utan lov ????????
Svar på tråden stora tuttar