stora tuttar
En profilbild
En profilbild
[quote=78124979][quote-nick]Anonym (Anonym) skrev 2017-10-22 23:51:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Så vackra bröst! Vill du berätta din historia?
Vad är största problemet? Att män glor?
Och då svarar jag, att de är i vägen och att man ser tjock ut.
Svårt med kläder, dyra BHar, smärtor i nacke, skuldror, att folk tror stora bröst är allmän egendom, svårt att idrotta oavsett sportBH.
Man får välja mellan att se typ tjock ut eller ha figurtajta plagg och få skit för att man är utmanande.
Det är svårt med bikini. Jag har tex strl 38-40 nertill men behöver 2-3 strl större upptill ( 42,44, 46) pga brösten. Jag kan t.ex inte köpa en hel bikini i strl 38 utan måste hitta en bikini där jag kan köpa en separat övre och nedre del. Inte så lätt att hitta. De flesta affärer säljer bikinin som helhet. Sedan ska jag helst ha en överdel med bygel för bästa stödet.
Jag kan inte ha en skjorta i min storlek 38/40. Det går inte att knäppa över brösten. Då måste jag köpa strl 42/44/46. Då hänger den bara ner och blir jättestor över magen. Då ser jag tjock ut. Elastiska tröjor funkar bäst. Då ser man inte tjock ut i alla fall.
Det kan vara likadant med klänningar att min strl 38/40 är för litet över bysten.
Sedan är jag aldrig utan en stabil bh annars får jag ont i nacken och axlarna.
Jag kan inte köpa bh:ar i vanliga affärer t.ex H&M, KappAhl och Lindex. Blir dyrare att köpa bh:ar.
Nu har jag dock flera stabila bh:ar så det funkar bra just nu. Har hittat en bra affär med ett stort sortiment med stora storlekar.
Nej men finns ju inte pinnasmala kvinnor med jättebröst. Inte äkta i alla fall.
Det ser fint ut när man har urringat. Min man gillar mina stora, tunga bröst. Det ger mera njutning i samlivet.
Man behöver inte heller ha helt platt mage ( svårt efter tre barn) brösten syns ändå mest. Det ser kvinnligt ut.
Varierar nog beroende på vilket problem man åsyftar
Alla är nog olika känsliga, jag får aldrig märken efter BH till exempel, men blir trött i rygg och nacke om jag står stilla eller sitter framåtlutad.