stora tuttar
[quote=78127140][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2017-10-23 19:15:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Funkar om syftet är att sitta stilla i soffan och ta erotiska foton, men inte till så mycket annat *gråtskrattsmiley*
[quote=78127140][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2017-10-23 19:15:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Funkar om syftet är att sitta stilla i soffan och ta erotiska foton, men inte till så mycket annat *gråtskrattsmiley*
Kik?;)
Jag kan inte skicka bilder. Jag vet inte varför..
Jag kan för min del inte se att människor skulle vara upprörda över bilder på stora bröst. Det som irriterar dem är nog snarare att en kvinna med medelstora bröst envisas med att påstå att de medelstora bröst hon har skulle vara enorma och dessutom passa i tre olika kupstorlekar samtidigt som omkretsen skulle vara densamma.
Lite som om en vit dvärgväxt kvinna utan boll och bollsinne systematiskt skulle posta bilder föreställande sig själv i en bildtråd om svarta basketspelande män. Malplacerat och underligt.
Tack Emma!
Har förstått att det inte enbart är bokstaven som talar om vilken storlek kvinnorna har på brösten. Antar att dina är medelstora
Du säger ju samma sak som jag? Bandstorleken måste ändras för att kupan ska vara densamma (vid sidan av att också påverkas av olka modeller som minimizer, balconette m.fl).
Troligen inte med ett omfång kring bröstkorgen på 70.
Jag förminskade från J till D
Ärren stör faktiskt inte så mycket som man tror, de syns ju mindre och mindre. Det dem sa till mig att dem går ner till det som skulle passa just din kropp, dem tar inte för mycket så du kommer ju absolut få behålla relativt stora :) jag är hur nöjd som helst med min form. Det dem sa till mig är att ärren tar tid bara :)
Men det söm stör mig mest är att vårtorna/vårtgårdarna inte har nån känsel, väldigt sällan man får tillbaks dem..
Magiskt vackra bröst, vad är det du inte är nöjd med?
Otroligt vackra bröst med fin form. Dock väldigt svårt att se storleken i liggande ställning. De ser faktiskt inte extremt stora ut. Mest fylliga och fina.