Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

stora tuttar

Gaskarl skrev 2017-10-26 09:58:16 följande:

Larvig kommentar. Skulle se rätt dumt ut om kvinnor cick barbröstade överallt, eller hur. Men det finns inget likhetstecken mellan nakehet och sex, inte i min värld iaf men jag är inte normen.

Jag menar i de situationer som män går barbröstade. Du blir ju till dig av nakna kvinnobröst.
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 10:06:28 följande:

Jag gillar absolut bröst men jag likställer dom inte med sex.

Ok. Knepigt.
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 10:19:29 följande:

T.ex så ser du ju inte män som går med stånd på en naturiststrand, får man det, och är äkta naturist skyler man sig.

Jaha.
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 10:24:49 följande:

Du har en helt annan bild av naturister, eller hur?

Haha, Nä, har bara sett på tv och på bild och då är det alltid rynkiga gubbar och gummor som man ser. Dessutom söndersolade.
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 10:29:17 följande:

Får jag fråga om du är kvinna eller man och din ålder?

Är du själv rynkig gubbe?
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 11:16:02 följande:

Du svarar med en motfråga? Sättet du svarar på säger att du säkert tycker jag är en gubbe.

En del ser ut som gubbe redan vid 35. En del ser unga ut länge.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 13:18:20 följande:

Varför är du inne på ?Stora tuttar? tråden när du störs av att jag lägger ut bilder på mina stora bröst? Tråden handlar ju om det. Jag rekommenderar dig att gå in på andra trådar här på FL i stället, något som intresserar dig mera och du inte störs av.

Haha, vart har jag skrivit att jag störs av det? Gaskarl skrev att du inte gör det för att få bekräftelse och jag hävdar det motsatta. Hade du haft problem med BH hade du väl inte skrivit under sex och samlevnad.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 13:55:52 följande:

Sättet du skriver på tyder på att du störs av det.

Det är nog du som är väldigt känslig.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-26 16:06:23 följande:

Nja, du har en insinuerande ton som fler än TW märker av.

Detta är en tråd som ligger under Sex & Samlevnad. Stora bröst är en högst naturlig trådstart på det ämnet. Nu har jag inte kollat men skulle gissa att av de 403 inläggen hittills så utgör de med bilder på bröst mindre än 1%.

Det borde vara acceptabelt även på ett familjeforum. Trots allt, det är ju bröst och inget farligt eller anstötligt.

Det skriver du bara för att du är rädd att det inte blir fler bilder! Jag skrev att jag inte gillar vuxna människor som är topless på badstranden, att folk vill lägga ut sina bomber här struntar väl jag i. Men kom inte och säg att det inte handlar om bekräftelse.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-26 18:52:02 följande:

Du väljer själv vad du nu gör med feedbacken du fått angående tonen i dina inlägg.

Inte ett skit! Det är för mycket rövslickeri från män för att de ska få se naket. Tonen i mina inlägg...ha ha ha. Är det ett så jäkla känsligt ämne för mogna män? Det är två fettpåsar på kroppen vi pratar om.
Svar på tråden stora tuttar