Inlägg från: Anonym (BröstÄr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BröstÄr)

stora tuttar

smeden75 skrev 2018-02-07 21:04:44 följande:

Törs man hoppas på fler bilder?annars får du jätte gärna pm:a mig om du har lust att snacka =)

Hur går Det för dig med fiskandet?

Du har varit på varje kvinna på sex och samlevnad och försökt.

Du verkar ju inte så seriös direkt när du går ifrån tjej till tjej.
  • Anonym (BröstÄr)
    smeden75 skrev 2018-02-07 22:24:14 följande:

Går från tjej till tjej..visste inte att man var tvungen att välja ut en tjej och bara ge henne komplimanger.. Men tack för att du upplyste mig.. Är du på riktigt eller.. Så om du är på krogen och ser en tjej du är intresserad av och hon råkar vara upptagen då slutar du att vara intresserad av andra????

Ta dina moralkakor och svälj ned dom med ditt skit snack tack!

Det är skillnad att ge komplimanger och att be alla skicka pm ibland till flera om dagen. Det är desperat.

Som kvinna så tycker jag det är patetiskt och inte speciellt attraktivt.

Bara att gå tillbaka och kolla på dina inlägg så ser man vilken törstig en du är.

Sanningen svider ibland.
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-17 00:10:10 följande:

Kolla på porr och läsa porrtidningar? Jag har bara lagt upp en bikinibild. Jag anser inte att det är porr, så mycket visar jag inte. Med stora bröst så blir det helt plötsligt porr av det hela..

Du har visat bra mkt mer än bikini både här och på andra sidor.

Så lek inte oskyldig.
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-23 20:16:43 följande:

Små, medelstora eller stora? Lite intressant att höra..

Samma tjat varje gång.

För det första så är de inte enorma som du påstår gång på gång. De är såklart inte små utan medelstora och platthängiga. Tror du är bred runt om helt enkelt.

Sen för att vara ärlig inte speciellt fina heller.

Min ärliga åsikt vilket du bad om.
  • Anonym (BröstÄr)

[quote=78823785][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:[/quote-nick][/quote]

Mkt fina bröst Meandl.

• Anonym (BröstÄr)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-24 22:03:17 följande:

Jo, din iq är noterad och dina inlägg är klart underhållande för mig i retur. Det märks att du är smart och fattar detta lilla spel. Tack för att du delar med dig. Sen går det ju inte att komma ifrån att dina jättebröst är nåt alldeles extra, tack för alla fina bilder.

Av skriften att dömma så är det nog TW själv som ligger bakom detta anonyma nick.

Nästan för uppenbart.

Tragiskt.
  • Anonym (BröstÄr)
    Pope Joan II skrev 2018-06-25 09:11:34 följande:

Jag kan för min del inte se att människor skulle vara upprörda över bilder på stora bröst. Det som irriterar dem är nog snarare att en kvinna med medelstora bröst envisas med att påstå att de medelstora bröst hon har skulle vara enorma och dessutom passa i tre olika kupstorlekar samtidigt som omkretsen skulle vara densamma. 

Lite som om en vit dvärgväxt kvinna utan boll och bollsinne systematiskt skulle posta bilder föreställande sig själv i en bildtråd om svarta basketspelande män. Malplacerat och underligt. 

Ja du har rätt inte är det bilderna som är problemet utan allt jäkla tjat om hur stora de är gång på gång.

Även andra självgoda kommentarer om hur alla i hennes omgivning säger att hon är så vacker rolig och smart.

Ödmjukhet saknas helt så tillslut kan man inte hålla käften längre.
  • Anonym (BröstÄr)

Det måhända att det är skillnader i alla bysthållare men det var inte riktigt roten i det hela.

Men om man ska vara petig så handlar det inte om vilken storlek man har utan hur stora det ser ut att vara med andra ord. Då dömmer man helst brösten i förhållande till kroppstyp.

Då har ex tw medelbröst och ex Emma om du är den Emma ifrån bildtrådarna stora bröst i mitt tycke.

De flesta som går upp i vikt får ju givetvis större bröst då de är mestadels fett.

Men återigen så var inte det problemet i hela diskussionen ifrån början.

• Anonym (BröstÄr)
    Pope Joan II skrev 2018-06-25 18:34:26 följande:

Måste vara i någon obskyr subkultur som det förekommer. Jag har då aldrig varit med om något sådant. 

När man kommer ut i vildmarken så förekommer mkt roligt familj sinsemellan. ;)
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 00:44:36 följande:
    Överord? Jag finner inte ord överhuvudtaget för den som snokar upp identiteter och publicerar på forumet. Har även svårt att förstå det hat som postas. Om andra skribenter vill ha lite kul och du med flera inte gillar det så har jag ett tips: gå till en annan tråd.

Du är inte så jättesmart va? Du bara spyr ur dig skit som inte har med saken att göra och fattar verkligen inge varför folk har reagerat. Prova svara på det som vi kommer med istället för att hitta på eget.
Svar på tråden stora tuttar