stora tuttar
Törs man hoppas på fler bilder?annars får du jätte gärna pm:a mig om du har lust att snacka =)
Du har varit på varje kvinna på sex och samlevnad och försökt.
Du verkar ju inte så seriös direkt när du går ifrån tjej till tjej.
Törs man hoppas på fler bilder?annars får du jätte gärna pm:a mig om du har lust att snacka =)
Går från tjej till tjej..visste inte att man var tvungen att välja ut en tjej och bara ge henne komplimanger.. Men tack för att du upplyste mig.. Är du på riktigt eller.. Så om du är på krogen och ser en tjej du är intresserad av och hon råkar vara upptagen då slutar du att vara intresserad av andra????
Ta dina moralkakor och svälj ned dom med ditt skit snack tack!
Kolla på porr och läsa porrtidningar? Jag har bara lagt upp en bikinibild. Jag anser inte att det är porr, så mycket visar jag inte. Med stora bröst så blir det helt plötsligt porr av det hela..
Små, medelstora eller stora? Lite intressant att höra..
[quote=78823785][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Mkt fina bröst Meandl.
Jo, din iq är noterad och dina inlägg är klart underhållande för mig i retur. Det märks att du är smart och fattar detta lilla spel. Tack för att du delar med dig. Sen går det ju inte att komma ifrån att dina jättebröst är nåt alldeles extra, tack för alla fina bilder.
Jag kan för min del inte se att människor skulle vara upprörda över bilder på stora bröst. Det som irriterar dem är nog snarare att en kvinna med medelstora bröst envisas med att påstå att de medelstora bröst hon har skulle vara enorma och dessutom passa i tre olika kupstorlekar samtidigt som omkretsen skulle vara densamma.
Lite som om en vit dvärgväxt kvinna utan boll och bollsinne systematiskt skulle posta bilder föreställande sig själv i en bildtråd om svarta basketspelande män. Malplacerat och underligt.
Det måhända att det är skillnader i alla bysthållare men det var inte riktigt roten i det hela.
Men om man ska vara petig så handlar det inte om vilken storlek man har utan hur stora det ser ut att vara med andra ord. Då dömmer man helst brösten i förhållande till kroppstyp.
Då har ex tw medelbröst och ex Emma om du är den Emma ifrån bildtrådarna stora bröst i mitt tycke.
De flesta som går upp i vikt får ju givetvis större bröst då de är mestadels fett.
Men återigen så var inte det problemet i hela diskussionen ifrån början.
Måste vara i någon obskyr subkultur som det förekommer. Jag har då aldrig varit med om något sådant.