Inlägg från: Anonym (Lothar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lothar)

stora tuttar

Anonym (TW) skrev 2017-10-23 19:23:17 följande:

Funkar om syftet är att sitta stilla i soffan och ta erotiska foton, men inte till så mycket annat *gråtskrattsmiley*

Ja och erotiskt blir det snabbt när man har stora bröst.

Det är ren magi så tack för att ni delar med er av allt!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 20:58:57 följande:

Jag använder alltid väldigt stadiga och stabila bh:ar. Köper alltid bh:ar med helkupa. Det är en bh där hela bröstet får plats. Det ger ett väldigt bra stöd när man har stora och tunga bröst. Tanken är att det ska ge så pass bra stöd för ryggen att man slipper ha ont. Bh:ar med helkupor finns i välsorterade underklädesbutiker som säljer stora bh storlekar. Det finns från F-kupa och uppåt.

För mig har det funkat bra. Jag har sluppit ont i axlar och nacke.

Vackra bröst i en snygg BH. Det är en fröjd att läsa dina uppdateringar om tunga bröst!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-24 10:12:10 följande:

Finns väl ingen seriös man som enbart är ihop med en kvinna för brösten, eller?

Nej det tror inte jag heller. Men kombinationen av bra kemi och tunga bröst skapar extremt stark attraktion om jag talar för egen del.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-24 12:56:32 följande:

Men om du nu har den böjelsen så skaffar du ju inte en smal fitnesstjej med små bröst.

En av mina tre stora kärlekar i livet råkade vara smal. Där hade brösten såklart mindre betydelse, och de spelade heller ingen roll vid uppbrottet.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 16:27:57 följande:

En av mina fina T-shirt. Hade den på mig idag.

Härlig bild!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 16:24:30 följande:

Ja, det är min byst med beige BH. Brösten väger inte lika mycket som två mjölkpaket. Däremot bh:n som jag behöver för mina bröst känns rätt stor. Jag ville mest jämföra hur stor bh jag behöver för att mina bröst ska få rätt stöd. Annars finns en risk att man får ont i nacken, axlarna och ryggen när man har så stora och tunga bröst.

Frågan verkar ha varit uppe förr:

www.familjeliv.se/forum/thread/77033131-riktigt-stora-brost
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 17:38:46 följande:

Tack!

Det är du som skall ha tack en stor eloge för att du delar med dig om ämnet tunga på ett så öppet och lite småfinurligt sätt
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 14:09:18 följande:

Det är nog du som är väldigt känslig.

Nja, du har en insinuerande ton som fler än TW märker av.

Detta är en tråd som ligger under Sex & Samlevnad. Stora bröst är en högst naturlig trådstart på det ämnet. Nu har jag inte kollat men skulle gissa att av de 403 inläggen hittills så utgör de med bilder på bröst mindre än 1%.

Det borde vara acceptabelt även på ett familjeforum. Trots allt, det är ju bröst och inget farligt eller anstötligt.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 18:08:52 följande:

Det skriver du bara för att du är rädd att det inte blir fler bilder! Jag skrev att jag inte gillar vuxna människor som är topless på badstranden, att folk vill lägga ut sina bomber här struntar väl jag i. Men kom inte och säg att det inte handlar om bekräftelse.

Du väljer själv vad du nu gör med feedbacken du fått angående tonen i dina inlägg.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 19:00:06 följande:

Inte ett skit! Det är för mycket rövslickeri från män för att de ska få se naket. Tonen i mina inlägg...ha ha ha. Är det ett så jäkla känsligt ämne för mogna män? Det är två fettpåsar på kroppen vi pratar om.

Skulle syftet med att delta i denna tråden vara att få se bröstbilder så är ju resultatet ganska klent. Lek med tanken att både kvinnor och män i tråden gillar att prata om bröst. Blir du provocerad av det så finns det alltid möjligheten att välja en annan tråd.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Barajag) skrev 2017-11-09 21:36:56 följande:

Frisläppta...

Underbart tunga och vackra bröst!
  • Anonym (Lothar)

[quote=78181679][quote-nick]Anonym (Barajag) skrev 2017-11-11 10:12:19 följande:[/quote-nick][/quote]

De ser härligt bekanta ut!

• Anonym (Lothar)

[quote=78275253][quote-nick]Anonym (Stor hylla) skrev 2017-12-14 20:34:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Så vackra bröst!!!

• Anonym (Lothar)
    Anonym (Stor hylla) skrev 2017-12-14 20:59:34 följande:

Fan vad snälla ni är.. man kanske skulle massera dem lite nu när de får beröm

Det är inte snällhet för mig det är mer ren sanning då jag tycker bröst som dina är magiska. Tyngd och storlek är tokigt vackert!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Stor hylla) skrev 2017-12-14 21:25:11 följande:

Tack så mycket.. även om de ofta är i vägen älskar jag dem

Låter du dem hänga fritt utan bh ibland?
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-12-14 21:33:36 följande:

Ser du inte det på bilden???? Döööhh??

Jo? Det borde rimligen finnas fler tillfällen i hennes liv förutom det bilden illustrerar. (Ok om du inte tänkte så långt)
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Stor hylla) skrev 2017-12-14 21:42:43 följande:

Faktiskt knappt aldrig bara nör jag ska sova eller duscha

Hoppas din får tvåla in brösten ibland iaf!
Svar på tråden stora tuttar