stora tuttar
Funkar om syftet är att sitta stilla i soffan och ta erotiska foton, men inte till så mycket annat *gråtskrattsmiley*
Ja och erotiskt blir det snabbt när man har stora bröst.
Funkar om syftet är att sitta stilla i soffan och ta erotiska foton, men inte till så mycket annat *gråtskrattsmiley*
Ja och erotiskt blir det snabbt när man har stora bröst.
Jag använder alltid väldigt stadiga och stabila bh:ar. Köper alltid bh:ar med helkupa. Det är en bh där hela bröstet får plats. Det ger ett väldigt bra stöd när man har stora och tunga bröst. Tanken är att det ska ge så pass bra stöd för ryggen att man slipper ha ont. Bh:ar med helkupor finns i välsorterade underklädesbutiker som säljer stora bh storlekar. Det finns från F-kupa och uppåt.
För mig har det funkat bra. Jag har sluppit ont i axlar och nacke.
Finns väl ingen seriös man som enbart är ihop med en kvinna för brösten, eller?
Men om du nu har den böjelsen så skaffar du ju inte en smal fitnesstjej med små bröst.
En av mina fina T-shirt. Hade den på mig idag.
Ja, det är min byst med beige BH. Brösten väger inte lika mycket som två mjölkpaket. Däremot bh:n som jag behöver för mina bröst känns rätt stor. Jag ville mest jämföra hur stor bh jag behöver för att mina bröst ska få rätt stöd. Annars finns en risk att man får ont i nacken, axlarna och ryggen när man har så stora och tunga bröst.
Tack!
Det är nog du som är väldigt känslig.
Det skriver du bara för att du är rädd att det inte blir fler bilder! Jag skrev att jag inte gillar vuxna människor som är topless på badstranden, att folk vill lägga ut sina bomber här struntar väl jag i. Men kom inte och säg att det inte handlar om bekräftelse.
Inte ett skit! Det är för mycket rövslickeri från män för att de ska få se naket. Tonen i mina inlägg...ha ha ha. Är det ett så jäkla känsligt ämne för mogna män? Det är två fettpåsar på kroppen vi pratar om.
Frisläppta...
[quote=78181679][quote-nick]Anonym (Barajag) skrev 2017-11-11 10:12:19 följande:[/quote-nick][/quote]
De ser härligt bekanta ut!
[quote=78275253][quote-nick]Anonym (Stor hylla) skrev 2017-12-14 20:34:43 följande:[/quote-nick][/quote]
Så vackra bröst!!!
Fan vad snälla ni är.. man kanske skulle massera dem lite nu när de får beröm
Tack så mycket.. även om de ofta är i vägen älskar jag dem
Ser du inte det på bilden???? Döööhh??
Faktiskt knappt aldrig bara nör jag ska sova eller duscha