• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Pärra)
    Anonym (Barajag) skrev 2017-11-11 23:56:57 följande:

Tack för alla fina kommentarer !

Lite mer avklätt...

Wow jag förstår att du får fina kommentarer, du har ett par jag bara drömt om. I min värld är dom perfekta på alla sätt, rundning, storlek ja allt. Tack för att du delar med dig.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-11-11 22:31:52 följande:
    Tack så mycket! Det är lite opraktiskt att ha så här stora bröst. Svårt att hitta tillräckligt stora bh:ar mm.. Det är dock roligt att så många män uppskattar kvinnor med riktigt stora naturliga bröst. Det gör allt mycket lättare!
    Haha, skulle snarare tycka det vore rätt praktiskt att ha ett par såna i samma säng. Får man önska en toplessbild med stövlar?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Barajag) skrev 2017-11-11 23:56:57 följande:

Tack för alla fina kommentarer !

Lite mer avklätt...

Ojoj riktigt fina bamsetuttar du har.Hoppas du är riktigt stolt över dem.
  • Meatballsurgery
    Anonym (TW) skrev 2017-11-11 22:31:52 följande:

Tack så mycket! Det är lite opraktiskt att ha så här stora bröst. Svårt att hitta tillräckligt stora bh:ar mm.. Det är dock roligt att så många män uppskattar kvinnor med riktigt stora naturliga bröst. Det gör allt mycket lättare!

Dem är ju så snygga att dem inte borde behöva bh ;)
  • Meatballsurgery

[quote=78183919][quote-nick]Anonym (Barajag) skrev 2017-11-12 00:40:27 följande:[/quote-nick][/quote]

Mmm dem ser helt fantastiska ut :)

• Anonym (TW)
    Meatballsurgery skrev 2017-11-12 05:54:58 följande:

Dem är ju så snygga att dem inte borde behöva bh ;)

Tack! Behöver dock alltid en stadig bh annars får jag ont i ryggen pga tyngden,
  • Luftis

Bara jag dina bröst är ögongodis mmmmmm.

• Anonym (TW)

Söndagshäng i morgonrocken efter badet..

• Anonym (Barajag)

Pärra: Tack

mr18cm: Tack

Meatballsurgery: Tack

Svar på tråden stora tuttar