• Anonym (Orolig)

Abort rådgivning o ul på ons gravid med mitt 3e vet inte vad ja ska göra?

Ja har sedan snart ett år ett förhållande med en kille som var hur go och mysig Och Romantisk och funka bra med mina två tidigare barn som ja har med två olika Pappor. Eftersom vi bor på två olika orter med ca 4h tåg resa från mig så blir det att vi Träffas varje till varannan helg och på andra röda dagar mm vi har pratat om att Flytta ihop mm o han har varit på i den här frågan tidigt Om att flytta ihop, sökt massa jobb och nu när han fick jobb verka det helt plötsligt Inte lika intressant att flytta upp sedan för att göra detta kort så Har det senaste 2mån varit konstiga att man knappt får tag på honom Sms inte lika mycket och helgerna han är där hemma är det oftast aldrig man Får tag på han ja har till och med sett sms på hans mobil från en annan tjej där det Framgår det varit något vi har bråkat om detta och han Lova och böna o bad att det verkligen inget var mellan dom nu Det hade varit det innan vi träffades men inte nu. Men sen nu för en månad sen gömdes Mobilen den va avstängd o ja försöker stänga av o lita på han men ändå magkänslan finns där Ja älskar honom och han funkar bra ned mina barn men mu är ja gravid i vecka 6 han vet om det Och säger han är glad men är ändå tystlåten och idag lördag knappt hört va sig inte ringt sen igår kväll kl 20.00 det gör mig ledsen ja va ensam med min första blev lämnad men det har gått bra med min andra var vi båda Delaktiga men är idag bra vänner och har delad vårdnad Jag är rädd nu o vet inte vad ja ska göra är glad samtidigt som ja är orolig vad händer han har påpekat att han vill ja flyttar Till han vilket blir svårt med tanke på mina tidigare barn Är han ärlig mot mig den frågan ställer ja mig jag tänker om ja behåller o blir ensam med Detta barn hur ska det gå rent ekonomiskt o hur kan man träffa en man sen när man har tre barn med tre pappor dessutom Kan man säkert men tanken finns där har ångest o är orolig för onsdag nu ville o behövde skriva av mig.

• Svar på tråden Abort rådgivning o ul på ons gravid med mitt 3e vet inte vad ja ska göra?
  • Anonym (Ledsen)

Blir ledsen när jag ser hur många som läst dit inlägg men inte svarat !!

Hur har det gåt för dig ?

Jag gravid i V5 . Kan fortfarande inte ta in det .. Har inte tagit mod till mig att säga något till min man . Han vill inte ha fler barn . Vi har tre .

Jag har bokat tid för abort nästa vecka .. Vet inte vad jag vill ..

• The past is now

Jag har så svårt att läsa din ts, ett myller av ord. Men hade jag varit i dina kläder hade jag gjort abort. Ni verkar inte samspelta alls längre. Se över ditt skydd också.

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-06-16 19:27:47 följande:

Blir ledsen när jag ser hur många som läst dit inlägg men inte svarat !!

Hur har det gåt för dig ?

Jag gravid i V5 . Kan fortfarande inte ta in det .. Har inte tagit mod till mig att säga något till min man . Han vill inte ha fler barn . Vi har tre .

Jag har bokat tid för abort nästa vecka .. Vet inte vad jag vill ..

Hej tack gör ditt svar jag och killen bestämde oss för att behålla

Och han skulle flytta upp och vi planerar det än och jag fick tyvärr reda på

Idag att inget hjärta slår:( hade ett tidigt ul så det var tråkigt vi har även fått pratat mycket

Jag och min pojkvän om Allt som varit och kommit varann närmare och

Vi båda var glada att vi bestämde att behålla men nu blev det som det blev :( verkligen ledsen

Mening med det får man tänka :( men hur har det gått för dig. ? Berättat för din man

Ännu? Blev det abort ? Nu väntar jag på tid för att genomgå detta och är lite nervös för detta.

Hoppas sllt gått bra för dig kram

Ber om ursäkt texten va rörig att läsa blir så konstigt när man

Skriver från mobilen.
  • Anonym (Ledsen)

Å vad tråkigt !! Jag beklagar verkligen er förlust .

Ja jag berättade gör min man , han blev som förväntat inte överförtjust ..

Jag gjorde abort i torsdags ..

Det var ett gemensamt beslut , och jag mår faktisgt bra.

• Anonym (Nitlotten)

Grattis till dig TS som ändå verkar få det att funka.

Är i en liknande sits som dig. Har två barn till två pappor. Var helt själv med första då pappan drog sig ur, andra barnet var med en man jag trodde jag skulle leva med för resten av mitt liv. Han ville verkligen att vi skulle ha barn och gifta sig osv. Det visade sig vara ett jäkla skitsnack eftersom han inte älskar någon annan än sig själv så när barnet var två år bröt jag helt och hållet. Vi hade separerat tidigare.

Har efter den tiden inte haft sex mer än några enstaka tillfällen och jag är väldigt känslig mot p-piller så jag har inte brytt mig om att skaffa p-medel.

Nu är det så att jag för ca 3 veckor sedan hade sex med en kille som inte bor i landet. (Vi hade kondom men körde en gång avbrutet) Nu har jag fått spända, ömma bröst med tydliga blodådror på dom, molande värk i magen, illamående till och från och jag har märkt att jag blivit känslig mot dofter!!

Eftersom jag mer eller mindre varit själv med båda barnen är jag inte jättesugen på att vara alldeles själv utan någon avlastning. Jag skulle säkert klara det ekonomiskt men samtidigt vill jag nog inte börja om från början med en bebis igen.

Men det är också min sista chans att få ett barn till och jag har alltid velat ha ett till men inte så här!

Är ganska säker på att jag är gravid, har tre graviditeter bakom mig, ett resulterade i missfall. Vad ska jag göra? Är abort det bästa?

• Anonym (Ledsen)

Ingen anan en du kan ta det beslutet .

Om du väljer att behålla barnet .. Kan du då få tag på pappan ?

• Anonym (Nitlotten)

Ja, jag har hans nummer så OM jag behåller det så ska han också få veta det. Men jag är helt 100 på att han inte kommer bli glad. Han har en tvåårig dotter med en annan kvinna som han enligt sig själv inte får träffa.

Jag kan aldrig tänka mig att han kommer vara delaktig och ge upp sitt liv i sitt hemland. Dessutom så hörde han inte av sig mer när jag kom hem till Sverige igen.

I dagsläget känns det som om nackdelarna är fler än fördelar med att behålla. Men ändå känns det väldigt ledsamt att inte behålla.

Svar på tråden Abort rådgivning o ul på ons gravid med mitt 3e vet inte vad ja ska göra?