Abort rådgivning o ul på ons gravid med mitt 3e vet inte vad ja ska göra?
Ja har sedan snart ett år ett förhållande med en kille som var hur go och mysig Och Romantisk och funka bra med mina två tidigare barn som ja har med två olika Pappor. Eftersom vi bor på två olika orter med ca 4h tåg resa från mig så blir det att vi Träffas varje till varannan helg och på andra röda dagar mm vi har pratat om att Flytta ihop mm o han har varit på i den här frågan tidigt Om att flytta ihop, sökt massa jobb och nu när han fick jobb verka det helt plötsligt Inte lika intressant att flytta upp sedan för att göra detta kort så Har det senaste 2mån varit konstiga att man knappt får tag på honom Sms inte lika mycket och helgerna han är där hemma är det oftast aldrig man Får tag på han ja har till och med sett sms på hans mobil från en annan tjej där det Framgår det varit något vi har bråkat om detta och han Lova och böna o bad att det verkligen inget var mellan dom nu Det hade varit det innan vi träffades men inte nu. Men sen nu för en månad sen gömdes Mobilen den va avstängd o ja försöker stänga av o lita på han men ändå magkänslan finns där Ja älskar honom och han funkar bra ned mina barn men mu är ja gravid i vecka 6 han vet om det Och säger han är glad men är ändå tystlåten och idag lördag knappt hört va sig inte ringt sen igår kväll kl 20.00 det gör mig ledsen ja va ensam med min första blev lämnad men det har gått bra med min andra var vi båda Delaktiga men är idag bra vänner och har delad vårdnad Jag är rädd nu o vet inte vad ja ska göra är glad samtidigt som ja är orolig vad händer han har påpekat att han vill ja flyttar Till han vilket blir svårt med tanke på mina tidigare barn Är han ärlig mot mig den frågan ställer ja mig jag tänker om ja behåller o blir ensam med Detta barn hur ska det gå rent ekonomiskt o hur kan man träffa en man sen när man har tre barn med tre pappor dessutom Kan man säkert men tanken finns där har ångest o är orolig för onsdag nu ville o behövde skriva av mig.