Nya vänner i Malmö/Lund området?
Hej hej.
Jag är förvisso inte ensamstående (längre) men jag är Malmöbo. Och att hitta nya människor att prata/umgås med är alltid roligt =)
Vad läser du för nåt?
Mvh Emma
Hej hej.
Jag är förvisso inte ensamstående (längre) men jag är Malmöbo. Och att hitta nya människor att prata/umgås med är alltid roligt =)
Vad läser du för nåt?
Mvh Emma
Usch då =( Är ledsen för din skull =(
Att avsluta ett förhållande är aldrig roligt.
Jag är undersköterska och jobbar med dementa. Har däremot planer på att uppta mina studier. Har läst halva sjuksköterskeprogrammet så skulle vilja bli färdig med det.
Jag blir 29 rent för snart.. :p
Vet inte vad jag skall berätta riktigt. Sånt är så himla svårt. Haha. Men jag är en ganska blyg tjej som älskar att prata.. Låter märkligt kanske men så är det. När jag väl lärt känna personen så jag känner mig trygg så kan jag babbla på som fan. Så här över internet däremot brukar det gå mkt lättare, konstigt nog :p Jag är en sådan person som gillar att fika och sitta och snacka skit. Men när jag inte umgås med någon blir det böcker, korsord och broderi =) Har så smått börjat ta upp målning. Men hur det går får bli en senare fråga :p
Jag har en underbar pojke på 8 år som varje dag förgyller mitt liv. Varannan helg åker han till sin pappa i Karlskrona. Bor numera ihop med min pojkvän sedan ett år tillbaka och vi väntar vårt första gemensamma barn. Det är hans första. Blev gravid ungefär samtidigt som vi flyttade :p Sen har vi såklart vår älskade lille katt. Eller, det är sonens katt egentligen, även om även katten är en morsgris :p
Känns som att jag skrivit en halv uppsats men inte fått med nåt vettigt. Haha. Men hoppas du kanske kan hitta nåt guldkorn där i villervallan :p