Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!
MissKS, jag vet hur det känns när lyckan är här men plötsligt rycks mattan undan och man är tillbaka i helvetet. som om man inte lidigt nog. Det är fruktansvärt och det är okej att då hata livet och den orättvisa som slår en så hårt. Som ett hån. Var stark.
Jag har gjort tre IVF:er med färskförsök. Har tappat räkningen på antal FET. Försökt med två embryon. Det finns inga fel på varken mig eller mannen. Vi är unga. Jag 32 och han 31. Vi har försökt bli gravida i 5 år. Två missfall.
Nu ruvar jag en blastocyst för första gången (FET). Inga mediciner. Har ruvat i 7 dagar. Jag är testtok så jag testar varje morgon. Inget plus än. Har fått för mig att man borde plussa tidigt med blasto?
Sen undrar jag vad ni ev får för mediciner under ruvningen om ni gjort FET? Vad får ni och varför får ni det?
Och, det där limmet. För mig känns det som om det är det som är problemet - det fastnar inte. Men Sahlgrenska verkar inte vilja prata om det. Är det någon som varit med om detta limm och kan förklara vad det är? Gör man sådant på andra kliniker i Sverige?