blomflugan,
Det är så frustrerande att läkarna här i Sverige säger så... Jag har läst många trådar här på fl om sambanden mellan infertilitet och immunologi. Läsvärd länk, fertilitetsguiden.com/immunologi/immunproblem.php
Anledningen till att jag tror att jag har immunproblem är för att jag, när jag blir sjuk så blir jag influensa sjuk får alltid feber. På vårt senaste IVF fet så blev jag influens sjuk bara några timmar efter insättning. Jag är frisk för övrigt, 33år, normalviktig, 163cm 54 kg. Min man 39 och frisk och god fysik.
Jag blev spontant gravid när jag var 26år missfall i vecka 7, men inte med min nuvarande man. Vid graviditeten hade jag fruktansvärt mycket besvär direkt vid befruktningen, blev jätte dålig, även den gången influensa sjuk.
Läkarna har inte hittat några fel på oss heller.
Min man har bra simmare och jag verkar kunna befrukta hans simmare, på utsidan iafl. men inte i mig :( Vid vårt senaste ivf behandlingen fick vi 5 fina ägg som blev befruktade men varken ET eller fet har velat fästa. Vi har nu 3st frysta embryon som väntar på oss.
Hur ska ni göra nu?
Berätta gärna hur gammal du är, hur länge har ni försökt, jag har inte läst alla dina inlägg här.