• Bappen

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Hej får jag hoppa in här?

Jag är på RD6 med blastocyst efter pgd, har inga symptom förut svullen mage och illamående vilket nog är fr Lutinus.

• Bappen

Mäd: jag är oxå på RD7 idag och har testat negativt i två dagar men det är väl egentligen inte förrän fre (RD9) som man borde få plus med blasto om jag förstått det rätt, så än har jag hopp!

• Bappen

RD8 med blastocyst: testade negativt imorse och nu har det kommit en liten blödning. Jag blir så himla ledsen.

• Bappen

Ja för min del är det över nu, jag har mens och givetvis testat negativt idag igen. Pratade med kliniken som i vanlig ordning på Huddinge sa att man måste vänta en mens innan man kör fet. Visst är det inte så överallt?

Två kvar i frysen, men det här var 3e ivf-försöket så det börjar kännas riktigt hopplöst nu. Sitter i ett telefonrum på jobbet och gråter. Livet känns riktigt tungt.

• Bappen

Tack Blomflugan och Moolie, jag gick hem. Känns skönt att vara hemma och sörja i lugn och ro, det blir väl nya tag om ett par dagar men idag är det tungt.

• Bappen

Blomflugan: ja vi gjorde ET nu, så då är det samma som på din klinik. Jag kanske har missförstått när jag trodde att man fick köra fet direkt på andra kliniker.

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!