• Juli-a

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Hej! Jag hoppar gärna också in här om det går bra!

Blomglugan: Grattis till plusset! Vilken lycka det måste vara att få se ett + ! :)

Fröken Smilla: Grattis till ruvarstatus! Jag har också nyss fått en blastis, förra onsdagen. Har inte heller riktigt fattat!

Längtar14: Lycka till imorgon! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra!

• Juli-a

Är äntligen på RD13 idag. Gjorde ett gravtest imorse, och det visade positivt!
    Väckte sambon och visade de två strecken och var tvungen att be honom debbelkolla. För första gången i mitt liv fick jag säga "jag är gravid!" 
    Känner mig överlycklig! Vet dock att det här bara är det första steget, och det är många steg kvar, men jag är iaf lycklig över att ha kommit hit! {#emotions_dlg.flower}

Längtar14: Jag fick som sagt testdag på RD13, så jag tycker inte att RD12 låter långt. Tänker du ändå testa tidigare?

• Juli-a

Tack så mycket Kelsson1 och Längtar14! :)
    Som sagt, jag vill inte ta ut nåt i förskott, men jag håller tummarna nu!

Fröken Smilla: När har du testdag?

• Juli-a
    Fröken Smilla skrev 2015-01-30 18:02:54 följande:

Jag hade tokfel... Fick ett stort fint plus nu ikväll

Morgonen innan min testdag vaknade jag av kraftig mensvärk och lite rosa flytningar, och var som du övertygad om att det var kört. Men morgonen efter fick jag också ett plus, så jag vet hur det känns! :)
    Stort grattis till ditt plus!
Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!