• SueQ

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Hej!
    Jag har varit här i över ett år och läst mycket och fått många bra svar på mina oställda frågor. Tre färska försök innan med ett missfall i v. 4 och nu vår sista och enda blastocyst.
    Vi hade återföring av denna blastocysten och jag fick testdag 12, som är idag. Det lustiga är att jag skulle haft menstration för sex dagar sedan och jag har -minus på teststickan?!

Någon som varit med om detta tidigare?

Jag tar naturligt progesteron vilket jag inte gjort innan men de medicinska progesteronet  jag tidigare fått av läkaren har aldrig påverkat menstrationen. Den har alltid kommit på rätt dag, nästan exakt tid till och med...

• SueQ

Ok, då skall jag bara vänta och se. Just nu suktar man ju efter symptom men säkert i onödan. Jag gick och gjorde ett gravtest nu och såg en liten strimma till plus men det är kanske för att jag verkligen vill denna sista gången. 

Trist för dig att det inte blev något men ändå skönt att höra att någon haft samma knepigheter.
    Hoppas det ordnar sig för dig.

• SueQ

I morse såg jag inget streck... Tror tyvärr att det är kört! 

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!