• Kelsson1

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Mrs we: Låter konstigt att det skulle vara mensen som är på G. Kan det inte vara bara att du har sköra slemhinnor och därför får brunt.
    Har du progesteron i någon form?
    Skulle det visa sig att det är mensen så tycker jag att du nästa gång begär att få stimulerat försök istället för ostimulerat eller åtminstone att du får VUL för att kontrollera att du verkligen har ÄL på G.
    Håller tummarna att det inte är mensen som är på ingång.

• Kelsson1

Love is everything: Viktigt att lyssna på sig själv o sin kropp. Stimulerat tror jag också på eftersom ostimulerade har inte fungerat för oss alls och första ostimulerade så fäster det

Visst hade vi flera gravida i tråden?

• Kelsson1

Love is everything: Gravidhjärna redan självklart menade jag stimulerade så fäste det

• Kelsson1

Mrs we: Jag tror på skörhet och att återföringen irriterade på. Om jag inte har helt fel har jag också haft liknande vid en del återföringar.
    Förstår det. Håller tummarna hårt att det lyckas nu!

• Kelsson1

JenJoh: Vid det här tillfället har jag absolut inget emot att ha haft fel
    Vad spännande, snart är du också gravid då

• Kelsson1

JenJoh: Exakt, till o med roligt att ha fel ibland
    Självklart är det guldisen nu!

• Kelsson1

Maggilooo: Nej hade inga problem tidigt i graviditeten med blodtrycket, var först kring BF som jag fick havandeskapsförgiftning.
    Försök hålla koll på blodtryck och se till att ta det lugnt.

JenJoh: Stort Grattis till ruvarstatus! Väntar med spänning på plus resultat

väduren2: Kommer att gå bra men håller tummarna ändå

• Kelsson1

83bergkvist: Klart ni lyckas nästa gång! Påminn mig, var det ostimulerat eller stimulerat försök nu?

Mrs we: Beklagar sorgen! Varma kramar!

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!