Idag fick jag mens! Passar utmärkt! Det innebär att jag är på dag 10 när Nordic öppnar. jag skulle ringa Eva direkt när de öppnar om allt klaffade, och det har det ju gjort, för att få en tid för VUL. Idag har jag varit på extremt gott humör, för första gången sedan missfallet. Det är så skönt att veta att kroppen är i fas. Nu hoppas jag verkligen att livmodern bara städar ur sig ordenligt eftersom det kändes som att mitt missfall aldrig riktigt "kom ut". Jag ska prata med Pia om mellanblödningen jag fick inför denna mensen. Jag gissar att det har att göra med att livmodern fortfarande var så tjock, trots att pluset var borta och jag nästan slutat blöda i början av cykeln. Men jag vill ju inte riskera att få sådana mellanblödningar i FET-cykeln. Tänk om det förstör allt?
Ja, TrollLycka, jag kan tänka mig att det är skönt att slippa allt kladd efter återföringen också! Och med en blasocyst så blir ju ruvningen lite kortare också innan man vet. Hur många FET har du gjort?
Smultron, tack för peppet. Vi är flera här inne som även är inne på syskonförsök. Jag håller med, det är värt det! Jag tittar på min son varje dag och tänker att det var värt det 1000 gånger om!!